Başlamadan önce yıldız atmayı unutmayın. ☆
Durgunum. Yapabilir miyim? Başarabilir miyim? Annemi kim neden öldürdü düşünmeden edemiyorum. Ve ardından sebebi ne olursa olsun annem öldürülmeyi hak etmiyordu diyorum.
Hayır ağlamayacağım. Annemden sonra ki yapayalnız hissini iliklerime kadar hissetmeyeceğim. Annemin ölüm haberini aldığımızda ki anı hatırlamak istemiyorum. O anları tekrar yaşamak istemiyorum.
Hastanenin ortasında babamın yüzünü kapatıp yere çöküşünü gözümün önüne getirmek istemiyorum. Hayır diyemedi.
Ölmedi diyemedi. Ağladı sadece, bende ağladım. Mutluluk dışında hissedebileceğim tüm hisleri iliklerime kadar hissettim.Hep mutsuz olacam sanmıştım. O gün ben bir daha hiç gülemem sanmıştım. Evde annemin güzel sesini bir daha hiç duymayacaktık. Annem bir daha saçımı okşamayacaktı. Annemin sıcaklığını, narin dokunuşlarını bir daha hiç tatmayacaktım.
Tatmadım da. Ben annemi çok özlüyorum. Evet bir daha hiç gelmeyecek ama yıllar geçtikçe daha çok özlüyorum. Yerdeyken bakışlarım gözyaşım süzüldü yanağımdan. Ağlamak istemiyorum. Anneme verdiğim sözü tutamıyorum.
Sena: ağlamak istemiyorum.
Dedim fısıldayarak
Gözyaşlarımı silip dudaklarımı birbirine bastırdım. Gölgenin getirdiği eldivenleri taktım. Göz yaşlarımı silince biraz ıslandılar.
Salaş kumaş pantolon, beyaz içlik ve kapşonu büyük, bol siyah bir hırka getirmişti.Hırkanın bedeni bana göreydi ama kapşonu baya büyüktü. Sanırım gölge bunu bilerek getirmişti. Siyah bir maske de getirmişti. Ben bunlarla hastaneye girsem katil sanarlar.
Ama olsun gölgenin bir bildiği vardır.
Yani inşallah vardır. Kendisini daha tanımıyorken kendisi hakkında kesin şeyler söyleyemem. O maskenin altında kim var çok merak ediyorum.Beni tanıyorsa etrafımdakilerden biri olmalı okul dışında görüştüğüm arkadaşlarım var ama onların benim hakkımda doğru düzgün bildiği
birşey yok.Okulda da dilara ve Berfin beni iyi tanır. Diğerleriyle pek samimiyetim yok. Neyse fazla kurcalama sena. Gölge benim hakkımda bir şey bilmemen gerekli dedi.
Nasıl takip edildiğimi anladığım an tehlikeye girdiysem. Gölgeyi öğrendiğim an bir şekilde kendimi belli ederim ve istemeden gölgenin zarar görmesine neden olurum.
O yüzden sadece dediklerini yapacağım. Tabi her dediğini değil. İşime yarayacak mantıklı olanları.
Camdan sesler duyunca gölgenin geldiğini anladım. Sanırım onunla beraber bende camdan ineceğim.
Ayağa kalkıp cama yaklaştım oda benim gibi siyahlara bürünmüştü.
Camı açtım sırıtarak bana bakıyordu. Sadece dudaklarını görebiliyorum ha birde gözlerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɢᴇçᴍɪşɪᴍᴅᴇᴋɪ ᴍᴀᴛᴇᴍ
Gizem / GerilimBir mesajla değişirmiydi hayatın? Benim değişti. Sıkıcı diye isyan ettiğim hayatımı özlüyorum. Herşey eskisi gibi olsa bildiklerimi hiç bilmemiş olsaydım keşke. Bu serüvende beni yanlız bırakma olur mu? Her adımımda benimle ol sevgili okur🤫