Oylarınızı ve
yorumlarınız önemli ❤️...
Görmüştüm camın diğer tarafında ki karanlığı en büyük örneği ise aşağıda durmuş sırıtarak bana bakan yabancıydı.
Neydi gerçekler?
Neden sırıtışı beni ürkütüyordu?
O sırıtış benden bir şey alacak gibiydi.
Bizi takip eden oydu. Fark ettiğimi anlamış olmalıydı.Ona bakıp dalmıştım.
Yine düşüncelere kapılıp gitmiştim. Korkuyordum. Olacaklardan, ondan ve yapacaklarından. Elini kaldırıp bana aşağıya gel işareti yapınca başımı iki yana salladım. Kaşlarını çattı. Telefonu alarak bişeyler yazmaya başladı. Elimdeki telefona bildirim gelince WhatsAppa girip gelen mesaja tıkladım."Gelmezsen nasıl öğreneceksin gerçekleri bunları benim değil seninde bilmen gerekiyor"
"Ne gerçeğinden bahsediyorsun
Beni korkutmaktan başka bişey
Yapmıyorsun ""Benden değil sevdiklerini
Kaybetmekten kork""Bu bir tehdit mi?"
"Hayır uyarı, çünkü korkman
Gereken kişi ben değilim""Açık konuş yabancı"
"Takip edildiğini fark etmişsin.
Bu iyi bir haber değil""Ne yapacaksın beni
Öldürecek misin?""Kızım seni takip eden
Ben değilim başkası bunun için
Burdayım in aşağıya""Sana güvenmiyorum hem neden yüzünde maske var madem öyle kendin çık karşıma"
"Bu olmaz beni tanımaman lazım senin içinde benim içinde güvenli olan bu"
"Böyle güvenemem sana
beni düşünüyorsan burdan git çünkü beni ürpertiyorsun""Seni düşünüyorum o yüzden gitmiyorum. Çünkü gidersem sonrası için kendimi affedemem. Bana bir şans ver ve in aşağıya"
"Bu iş korkutucu bir hal alıyor"
"Madem güzellikle inmiyorsun. Bende zor yolları kullanırım."
"Sana güvenmemekte
haklıymışım""Son kez söylüyorum yoksa kardeşini yarın sabah göremezsin. Benim yapamayacağım şey yok o yüzden beni ciddiye al ve in aşağıya"
"Kardeşimle beni tehdit edemezsin!"
"Ettim bile bekliyorum"
Yazdı. Telefonu cebine koydu ve beni beklemeye başladı. Beni böyle iki seçenek arasında bırakmak acımasızca. Gitmek istemiyorum çünkü korkuyorum. Gitmesem gülcana zarar vereceğini söyledi.
Gitmeli miydim? Bana zarar vermeyeceği ne malum onu tanımıyorum ve onu tanımamı istemiyordu.Ama inmezsem kardeşime zarar verecekti. Ellerimi saçlarıma götürüp sinirle çekiştirdim. Bana zorla bişey yaptırılmasından hoşlanmıyorum.
Sinirle saçlarımı düzeltip telefonumu sıkıca kavradım. İnecektim çünkü ben annemden sonra kardeşimi de kaybetmek istemiyorum.
Gerekirse ben giderdim ama bir acıyı daha kaldıramazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɢᴇçᴍɪşɪᴍᴅᴇᴋɪ ᴍᴀᴛᴇᴍ
Mistério / SuspenseBir mesajla değişirmiydi hayatın? Benim değişti. Sıkıcı diye isyan ettiğim hayatımı özlüyorum. Herşey eskisi gibi olsa bildiklerimi hiç bilmemiş olsaydım keşke. Bu serüvende beni yanlız bırakma olur mu? Her adımımda benimle ol sevgili okur🤫