Trabzon cennettir

25 7 23
                                    

Kafanızda canlandırmanıza yardımcı olacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafanızda canlandırmanıza yardımcı olacak.
Yıldız atmayı unutmayın☆



...

Gölgenin sesi değildi bu ensemde hissettiğim ise bir silah...

Gözlerimi sıkıca kapattım. Daha hiçbir sonuç elde etmeden ölmek istemiyorum. Aslında ölmek istemiyorum. Bu sefer sadece kendimi düşüneceğim. Ölmek istemiyorum.

Gölge nerdesin yardım et.
Enseme dayalı buz gibi bir silah var.
Kapşon bile o soğukluğu hissetmeme engel değil.

Yavaş hareket edip çenemin altındaki maskeyi göz altlarıma kadar çektim.
O kadar terginim ki yüzümü komple kapatmak istiyorum.

"Yüzünü aç ve bana dön."

Sesi bile beni korkutuyor. Gölge lütfen nerdeysen gel. Ayakta duramıyorum korkudan dizlerim titriyor. İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum. İlk iş günümde beni yalnız bırakamazsın.

Kapşonumda bir hareketlilik hissedince elimi kapşonuma attım.
Kapşonumu indirmek için yavaş hareket ediyor bunu hissedebiliyorum.

Kapşonu iyice yüzüme çektim. Gölge gelene kadar idare edebilirim dimi?
Edebilirim evet ederim. Gelecek biliyorum. Belki de gelmeyecek. Ya gelmezse ölecek miyim? Hayır hayır tamam gölgeye alakasız bir şekilde fazla güveniyorum ama yapmaz. Beni burda bırakmaz.

O kadar vicdansız değildir dimi? Değildir. Evet evet değildir. Gölge öyle şey yapmaz.

"Neyi bekliyorsun aç yüzünü!"

Sesini yükseltince irkildim. Ben bu duruma düşecek kız mıydım? Silahı indirip çıksın karşıma görür o zaman el mi yaman bey mi yaman. Sena sende içinden kükrüyorsun adam konuşunca elin ayağın titriyor.

Gölge nasıl sesini değiştiriyor bilmiyorum ama bir şekilde benim de yapmam lazım. İnce kalın fark etmez.
Boğazımı temizledim ve sesimi değiştirebildiğim kadar değiştirdim.

Sena: yüzümü görmenizi isteseydim eğer ilk söylediğinizde yüzümü açardım değil mi?

Kahretsin gölge gibi konuştum. Ne demek istedin sena? Gölge gibi 'ama sen bunu anlayacak kadar zeki de değilsin' demeye mi çalıştın? Nereden bu cesaret canım kendim.

"Ha yani benden gizlendiğini kabul ediyorsun."

Sena: kimseden gizlendiğim falan yok. Yüzümü görmenizi istemiyorum.

"Sesini neden inceltiyorsun"

Sena: hastanedeyiz ve hastayım. Yüzümü kapattım çünkü hemşireler beni görürse beni tekrar odaya götürürler.

Ahhh çok zekiyim. Canım ben.

"Peki eldivenler ve botlar?"

Sena: ben ensemdeki silahı bu kadar sorgulamadım. Size ne oluyor?

ɢᴇçᴍɪşɪᴍᴅᴇᴋɪ ᴍᴀᴛᴇᴍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin