🐺🐺🐺ALFA TİMİNE HOŞ GELDİN
24.08.2018
Şafak yeni yeni sökerken genç kız bölük komutanı eşliğinde ıslak toprak üzerinde şınav çekiyordu. Yanında bulunan arkadaşları 50 den sonra pes etmiş, yere kendini atmıştı.
Ama o hala devam ediyor ve komutanı her sorduğunda 123 değil de 1 diyerek yanıt veriyordu.Komutanı ona puanı çoktan vermişti aslında ama onun " rahat " diyene kadar ne kadar süreceğini merak ediyordu.
Genç kız tek bir damla ter dökmeden gözlerini kapamış devam ediyordu.
Komutan onun ne kadar daha devam edeceğini merak ediyordu ama 200 den sonra saymayı unuttu. Tüm karargah bu kızın başına toplanmış pes etmesini bekliyordu ama hayır... O kurttu.Dişi kurt...
Daha lakabı oraya ilk geldiginde sezgileri sayesinde verilmişti.
Ondan sonra daha bir er ken karargah timlerinden onu kaç kişi istemişti ama hayır, o burada kendini geliştirmeye devam ediyordu.Komutanı arada bir ona, " kaç asker?" Diye soruyor ve eğer yanıt gelmezse diye sağlık ekipleri ile orada bekliyordu.
Ama yanıt hiç gecikmeden " 1 komutanım" diye geliyordu.Komutanı artık onun insan olmadığına kanıt vermişti şınav sayısı 300 ü geçtiğinde.
" rahat asker " dediğinde buz mavisi gözleriniz açtı ve ayağa kalkarak hazır ola geçti.
Vücudumda tek damla ter damlası olmaması herkesi dumura uğratırken buz mavisi gözler başka bir kehribarlar ile buluştu.O kehribarlar kırmızı ile kahve arasıydı ve buz mavileri tek celse de yaktı...
Buz maviler, kehribarlar da erirken gözlerini kaçıran taraf elbette kehribarlar olmuştu.
Çünkü o Alfaydı, asla uzun süre birisi ile göz göze gelemez di...
Ama şöyle birşey var ki, o da Kurttu...
Insanın içini okur, buz mavileri ile dondururdu insanı.Ama bu sefer hayat onları şaşırttı.
Alfa, en uzun süre göz temasını kurdu...
Kurt, karşısında ki adamın içini okuyamadı...Hayat onlara büyük bir oyun oynadı o gün.
İkisi de şüphe duydu sezilerinden.
Ama onlar sadece birbiri için sezilerini kaybetmişti...🐺🐺🐺
Inşallah yeni kitabımı beğenirsiniz.
Şu anlık sadece tanıtımı yaptım.
Aklımda ki birkaç kitabı final yaptıktan sonra devam edeceğiz.Öpüldünüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA: KURT 1 " AŞIK ÇİÇEKLER "
AdventureNamı Kurt olan mavi gözlü bir kadın, Alfa timine komutan yardımcısı olarak gelir... peki Alfa Timinin, Alfası, komutanı namı değer Alfa; kurduna aşık olursa, işler değişir... peki bu olayın akışı nedir?