Çok severim saçlarını,
Yaydığı o eşsiz kokuyu hep ararım.
O kokuyu bir daha solumak için,
Dünyayı yakarım...A.T.S
Bölüm şarkısı;
Dedublüman=Rüya gibi
Yaşlı amca= yakamoz güzeli🐺🐺🐺BİR TUTAM SAÇ
06.09.2020
"Anne!"
Ne arkasını döndü, ne de bana ses verdi. " Annecim?"
Ona seslendim ama duymazlıktan geldi. " Züleyha Koryürek!" Durdu.
Ona yaklaştım ama benden önce yanına kardeşim gitti." anne, bu kız kim?" Diye sordu annesine, anneme...
Benim kardeşim beni tanımamıştı." burada garson sanırım, gel biz gidelim " diyen annem kız kardeşimin saçını okşamıştı. Oysa ki benim saçımı çekerdi...
Onun elini tuttu ve öylece yanımdan geçip gitti. Annem beni sadece bir kez bırakmamıştı, bu ikinci oluyordu.Peki, benim kardeşimden neyim eksikti?
Benim de saçlarım güzeldi, benimde gözlerim maviydi.Ve ben o gün, saçımdan ve gözlerimden nefret ettim...
GÜNÜMÜZ
Gözlerinden bir damla yaş düştü genç kadının. O adamla konuşmak ona iyi gelmiyordu işte, kendini annesinden görmediği sevgiye muhtaç bir çocuk gibi oluyordu.
Utanıyordu, yalnızlığına ve öksüzlüğüne...Sildi gözyaşlarını, silemedi gözyaşlarını. Aktı.
Boğazına bir yumru oturdu ama o yumru boğazından bir hıçkırık kaçmasına engel olmadı.
Hemen elini ağzına koydu ve hıçkırıklarını bastırmaya çalıştı ama nafileydi. Yılların duygu patlamasını ne yazık ki bugün yaşayacaktı.
Sırf ailesinden göremediği o bakışı kendisini ezikleyen komutanından gördü diye.Kendini odasında ki banyoya attı ve kapıyı da kilitledi. Duşun altına girdi ve buz gibi suyun bedeninden aşağı akmasına izin verdi.
" neden anne? " dediğinde Burukça gülümsedi. " neden sevmedin beni? Ben ne yaptım sana?"
Banyonun kenarına oturdu ve yaşlarını durdurmak için hiçbir şey yapmadı. Kolundan asla çıkarmadığı bileklige baktı ve güldü. Hatta kahkaha attı." seni asla unutmamak için, o günü asla unutmamak için düşürdüğün bilekliğini taşıyorum ve her sinirlendiğimde yüzüne söyleyemediğim için aciz ve ezik gibi bir bileklik parçasına konuşuyorum.
Beni bu duruma düşürdüğün için, Beni bir kere bile sevmediğin için,
Benim çocukluğumu elimden aldığın için, SENDEN NEFRET EDİYORUM! "Genç kadın sarı saçlarına elini attı ve yolmaya başladı. Sinir krizi geçiriyordu ve tek başınaydı.
" Benim de sarı ve alacalı saçlarım var! Benim de gözlerim mavi! Benim de yüzüm onun gibi! " saçlarını bıraktı ve " saçlarımdan nefret ediyorum!" Deyip suyun içinden kalktı. Üzerinden damlayan suları umursayacak değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA: KURT 1 " AŞIK ÇİÇEKLER "
AdventureNamı Kurt olan mavi gözlü bir kadın, Alfa timine komutan yardımcısı olarak gelir... peki Alfa Timinin, Alfası, komutanı namı değer Alfa; kurduna aşık olursa, işler değişir... peki bu olayın akışı nedir?