Teşekkür ederim sana güneş,
tekrar açtığın için.
Teşekkür ederim sana çiçek,
tekrar renk bulduğun için,
Teşekkür ederim sana Allahım,
Onu bana bağışladığın için...A.T.S
🐺🐺🐺GÜNEŞİM TEKRAR DOĞDU
5 AY SONRA
" Abi! Bir bakar mısın?" Diyen Oya elinde tuttuğu tableti ile Ejder ve Akifin yanına gelmişti.
Akife de bu zamana kadar abi dediği için hangisine dediğini tam anlayamamıştı ikili." Hangimize dedin kızım? Ona mı bana mı?" Diye sordu Akif.
Elinde ki önemli dosyalardan kafasını zar zor kaldırabilmişti." İkinize de dedim ya! neyse.
Hani biz şimdi İzom iyileşince Kübra ile aynı eve çıkacağız ya, mobilya bakıyordum. Çoğunu beğendim ama Atatürk bakışlımın odasına tam karar veremedim." diyerek iki üç seçenek sundu onlara.
Ejder ve Akif çoğunluk koyu mavi renklere sahip odayı seçtiğinde Oya dudağını büzdü ve " zevkli tercih! hadi ben kaçtım " diyerek odadan çıktı.Doktor geçen 2 haftada izelin durumunun her geçen gün iyiye gittiğini söylüyordu. Her an komadan çıkabilirmiş. Alfa timi de o sıralar İzelsiz bir operasyondan daha yeni dönmüşlerdi ve umutla gittikleri hastahanede çok mutlu olmuşlardı.
Oya ve Kübra çok yakın arkadaş olmuştu. Oya veterinerdi ve ek olarak Ejderin kardeşiydi. Ejder ismini halâ söylememekte ısrarcıydı.Oyayı Ejder uzun bir zaman sonra bulmuş. Daha doğrusu Oya ona gelmiş.
Oyayı evlatlık alan aile her Allahın günü Oyaya şiddet uygularken Oya bir gün evden kaçmış ve o sıralarda da sokağa yeni taşınan askerin evine kaçmış güvenli olur diye. Ejderin...
O zamanlar daha 16 yaşındaymış ve ortaokulu zar zor okumuş. Liseyi ona Ejder okutmuş,Her türlü masrafı ile de ilgilenmiş kardeşi olduğunu bilmeden. Onun kardeşi olduğunu öğrenmesi ise tam bir eşek şakası gibi bir şeymiş. Arkadaşlarıyla olduğu bir ortamda şakasına oynana bir cesaret oyununda ikisi de birbiri için DNA testi vermiş. Pozitif çıkınca ikisi de inanmamış ve tekrar yapmışlar.
6 senedir Ejder halâ bu olayın şokunu yaşıyor ve o arkadaşını her gördüğünde alnından öpüyordu." Kalk lan İzelin yanına gidelim, çok sıktı burası az gözüm gönlüm açılsın " diyen Akif ayaklanmıştı bile. Ejder ile yakın arkadaş olmuşlardı ve şöyle düşünüyorlardı. Kızların olduğu apartmandan iki daire tutacaklar ve birisinde Rüzgar, Ejder ve Akif kalacak diğerinde ise Demir ve Enes kalacaktı. Zaten tutulan daire de Ejder timinin olduğu apartmana yakındı.
Ejder de ayağa kalktı ve askılıktan hem Akifin montunu hemde kendi montunu aldı.
" ulan şu 5 ayda herifin karısı gibi olduk. Çorap nerede Ejder? Çay nerede Ejder? Kahvaltı hazırlamadın mı Ejder?" Diyerek homurdanan Ejdere ters bir bakış attı." Yoo hiçte bile. Sende istemesen yapmazdın " dediğinde montunu giymiş ve kapıdan çıkmıştı bile.
O sırada onlara doğru gelen Demir, Enes ve Rüzgar üçlüsünü gördü.
" Oya ve Kübrayi da alın da İzelin yanına gidelim " dediğinde Enes ayrılmıştı oradan.Çok geçmeden kızlar da geldiğinde araçlara bindiler. Rüzgar, Enes, Demir ve Akif bir araca binerken Ejder, Oya ve Kübra da başka bir araca binmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA: KURT 1 " AŞIK ÇİÇEKLER "
AdventureNamı Kurt olan mavi gözlü bir kadın, Alfa timine komutan yardımcısı olarak gelir... peki Alfa Timinin, Alfası, komutanı namı değer Alfa; kurduna aşık olursa, işler değişir... peki bu olayın akışı nedir?