6.BÖLÜM: Aşkın ilk tohumları

6.5K 380 48
                                    

Geçmiş yakar sevgilim,
Ama ben zaten yandım...

A.T.S

🐺🐺🐺 A Ş K I N  İ L K  = 24.08.2018
            T O H U M LARI


Mardin

Hava siyah renkten yavaş yavaş kızıla dönüşüyordu. Mardin de aylardan nisan olmasına rağmen soğuk adeta bir bıçak gibi kesiyordu.

Akif, arkadaşları giydikleri askeri monta daha da bir sokulurken o ise soğuk içine işlesin diye derin derin nefesler çekiyordu.

" lan oğlum sen üşümüyormusun " diyen Polat yusuf komutanına baktı.

" yok komutanım böyle daha iyi " dediğinde Oğuzlar timi kıkırdadı
" üzülüyorum komutanım sizi gideceksiniz diye " diyen Rüzgar, aynı diğerleri gibi karşıda ki tepeye bakıyordu.
" sen niye üzülüyorsun oğlum, benden sonra komutan yardımcısı sen olacaksın " dediğinde Rüzgar " olsun yine de sizinle 7 ay geçirdik. Az mı?" Dediğinde Akif onu onayladı.

Polat komutan ileride ki tepeye daha iyi bakmak için Selmandan dürbünü istedi. Selman dürbünü getirdiğinde
" ne kadar sürede oraya ulaşabiliriz? " diye bir soru yöneltti.

Selman ise hiç tereddütsüz, "yürüyerek
1.30 saat komutanum ama yolda bizi neler bekleduğuni bilemeyrum " dedi o asla ağzından düşürmediği laz şivesi ile.

" yakın bir yerde karargah yada karakol var mı?" Diye sordu Polat Komutan. " buraya 2.5 saatlik yürüme mesafesunde bir karargah var komutanum. "

Polat komutan ekibine döndü ve
" gündüz yapacağımız bir baskında zayiat verme olasılığımız ve içerdeki ajanımızı ele verme olasılığımız yüksek. Baskını gece 11 saatlerinde verelim ki uyurken yakalasınlar. Tıpkı geçen sene ki darbe girişiminde ki gibi."

" plânınız ne komutanım? " diye sordu Akif.

" planın şu, akşama kadar karargahta kalalım, zaten erzağımız da bitmek üzere " diyen Polat komutanla o 2.5 saatlik yolu yürümeye başladılar.

7 aydır süresi belirsiz görev yapıyorlardı, erzak ve askeri ekipman ihtiyaçlarını konakladıkları karakollardan yada karargâhlardan alırlardı.

2.5 saatin ardından karargah kapısı gözüktü. Asker onları gördüğünde üniformalarından tanıdı ama yine de kimlik denetimi yapıldı. Içeriye girdiler.

ALFA: KURT 1 " AŞIK ÇİÇEKLER " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin