Herşey bir gözyaşına kalır,
Akıp gider sanarsın acılarınla.
Her dert bir kalbe bağlı,
Yüklersin kalbinin en narin damarına.
Ama kaldırmaz be kadın,
Ne kalbim ne de gözyaşlarım...A.T.S
🐺🐺🐺GÖZYAŞLARI
İzel ,Oğuzun anlattığı şeye kahkahalarla gülerken Oğuzun timi ve Kübra eşlik ediyordu.
" işte sonra ben çıktım Albayın yanına, 'komutanım ambulans yolda dayanabilir misiniz?' Diye sordum. " dediğinde kendilerini neredeyse yere atacak kapasiteydiler.
Çok fazla şaka şamata yapan birisi değildi İzel ama bu çocuk onu güldürmeyi başarıyordu.Kendi timinden Rüzgar, Enes ve Demire baktığında ise sırıtarak Enesin annesinin yaptığı ve bitmek bilmeyen enfes poğaçaları yiyordu. İzelin gözü Akife kaydı ama kaymaz olaydı çünkü Akif elinde ki poğaçayı hırsla yiyor ve Oğuza bakıyordu.
İzel de kardeşi bildiği adamın zarar görmemesi için," Oğuz biraz gelsene az konuşalım " dediğinde Oğuz kalktı. " siz tanışıyordunuz değil mi?" Diyen Kübraya Rüzgar laf attı.
" ne o örgülü? Çok mu merak ettin?" Diye sorduğunda Oğuz çapkınca sırıttı.İkisi birlikte oradan uzaklaşırken Oğuz sırtında ki gözlerden kurtulmak istiyordu. " kızım bu sizin komutan ormandan mı geldi?"
" neden?"
" poğaçayı yerken bana göz dikti! Beni yiyor sandım " diyen Oğuza kahkahalarla güldü.
" dün gece muhtemelen seninle sarılırken gördü beni. Huy kapmıştır.
Hatırlasana Yasin komutan da öyleydi " dediğinde Oğuz yüzünü buruşturdu.
" salak, o sana âşıktı " dediğinde İzel omuz silkti.
" ama ben değildim, neyse uzatma ama bize çok çektirirdi ya "Oğuz kahkaha attı ve " hayır aşko yalnızca sana çektiriyordu, hatta şu sulugöz Erol vardı ya?"
" evet?"
" Bir ara şey diye düşünmüştük;
Yasin Komutan seni test olarak böyle süründürüyor, evlenince nasıl olur diye bakıyım ' diyerekten " dediğinde İzel gülerek omzuna vurdu.Geçen gece oturdukları bank'a oturdular.
" o değil de kızım adam bana yalnışlıkla çarpma bahanesiyle omzumu söktü ya " diye mızmızlanan Oğuza Izel döndü ve " neresi ağrıyor?" Diye sordu.
Karargâha dönmek için helikoptere bindiklerinde Akif ona bilerek çarpmış ve yalnışlıkla oldu demişti.
O da yetmezmiş gibi indiklerinde iki tim de çardağa poğaça yemek için gittiklerinde bilerek çelme takmıştı." şurası " dedi ve köprücük kemiğinin ucunu gösterdi.
" Bu adam gerçekten bu aralar fazla oluyor " diyen İzel sinirlenmişti.
" patavatsız " diye hamurdandı.
" boşver izel belli ki seni kıskanıyor " dediğinde İzel duraksadı.
Odun herif ve İzeli kıskanmak mı?İzel içten içe kahkahalarla güldü ama alayla. " boş konuşma Oğuz. Git de bir buz koy şuna "
" sen beni def ediyorsun başından öyle mi İzel Hanım?" Dedi duygu sömürüsü yaparak ama ayağa kalkmıştı.
" evet Oğuz Bey, şimdi huzurumdan def olun " dedi ve eliyle karargahın girişini gösterdi. Oğuz gülerek giderken izel tekrar önüne döndü.
Buradan timinin olduğu yer gözükmüyordu ama kahkaha sesleri geliyordu.İzel yorgun olduğu için odasına çıktı ve güzel bir duş alarak kendini yatağa bıraktı. Gözleri çok sürmeden kapandığında uykunun azap dolu kollarına teslim oldu.
🐺🐺🐺
Demir elinde ki peluş oyuncak topu Enesin kafasına attığında Enes " anneciğim " diyerek topa bir uzaylı gibi baktı. Demir ise şok olmuş vaziyetteydi.
" tam bir süt bebesisin " dediğinde başını iki yana sallıyordu." sen sanki et yiyerek büyüdün diyen Rüzgar elinde tuttuğu maket bombayı ona attığında Demir tırsmak yerine maket bombayı tuttu ve öptü. okşadı.
Rüzgar bir tövbe çektiğinde demir kaşlarını çatmıştı.
" lan bana bak " diyen Demire döndü Rüzgar. Şu an rütbe dışındalardı.
" benim ranzamda, yastığın altında okuduğum kitap vardı gördün mü " diye sordu merakla.Evettt, Demirin kitap okuma saati gelmişti.
" Ben gördüm" diyen Kübra yeşil elmayı kütür kütür yiyordu.
Demir heyacanla öne atıldı.
Okuduğu kitap bir şiir kitabıydı ve en son yani göreve gitmeden önce çok güzel bir şiiri yarılamıştı." Otobüse bindi ve seni terk etti " dediğinde Demir göz devirirken diğerleri gülüyordu.
Enes merakla sordu," diğer komutanlarım nerede ? "Rüzgar kucağında ki yastığı kenara koydu ve koltuğun altına eğildi,
" aaa burada yokmuş " deyip kendi yaptığı espriye gülerken gerçekten merak etmişti.
O sırada içeri giren Akif Komutanları ile esas duruşa geçtiler.
" rahat çocuklar oturun " deyip kendisi de oturdu." bir gitti geriye bir kaldı " diyen Kübra, " ben bir bakıp geleyim " diyerek ayakalandığında " otur sen Kübra, Oğuzun yanındadır o " diyen Akif Kübrayı oturtmuştu.
Kaşlarını çatan Rüzgar " onlar birlikte mi ki? " diye sordu." sanırım " diye mırıldanan Akife döndü tüm gözler. Gözleri mi kızarmıştı onun?
" neyse benim birkaç evrak işim var, bir yarım saat sonra bana kahve getir Rüzgar " dediğinde " Emredersiniz komutanım " dedi.Akif çıkarken " bu işte, annemin ilk yaptığı rulo pasta kadar bir terslik var " diyen Enese herkes hak verdi.
🐺🐺🐺
Çalan kapıyla gözlerini sildi ve bilgisayarı hızla açtı." Gir " dediğinde elinde kahvelerle giren rüzgar kendine de bir sandalye çekti ve
" anlat " dedi.
" ne ?" Diyerek anlam veremeyen Akife," şu anda rütbeyi bir kenara bırakıyoruz ve sen de bana döküluyorsun yoksa o bombaların hepsini ağzına sokarım " dediğinde Akif elbette ki korkmamıştı ama dertleşmek iyi gelir diye umdu ." İzel..." diyerek başladığı cümlelere göz yaşlarıyla son verdi.
Rüzgar ise kimi zaman gülerek, kimi zamansa şaşırarak onun lafını bitirmesini beklemişti.
" hayatta herşey zordur elbette ama bir kolaylığı da vardır. Ben seni öyle uzun zamandır tanımıyorum, daha dün tanıştık ama ben insanları en fazla 1 saat içinde tanıyabilecek kapasiteye sahibim. Sen elbette ki bunun üstesinden gelirsin "
" ya gelemezsem?"
" işte o zaman geç karşısına içinde uzun zamandır tuttuklarını say tek tek. "
Akif bir çocuk gibi ağlamayı bıraktı ve ayağa kalktı. Rüzgarın omzunu sıktı ve " teşekkürler kardeşim " dediğinde hızla çıktı odadan.
İşte şimdi derdini anlatmaya gidiyordu. Ne pahasına olursa olsun söyleyecekti. Tam İzelin kapısına vardığında ıslak saçlarla dışarı çıkan Oğuzu beklemiyordu.
Yüreğine yeniden ateş düştü. Yemişim acısını, beni önemsemeyen birisini ben neden önemseyeyeyim ki? diyerek kapıdan u dönüşü yaptı
Sinirle gözyaşlarını sildi ve
" değmezsin! Seni sevdiğime değmezsin Koryürek..."🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺
Woooow
Açıklayabiliriz Akif Tolga Bey!
😙😙üzümlü kekim ya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA: KURT 1 " AŞIK ÇİÇEKLER "
AdventureNamı Kurt olan mavi gözlü bir kadın, Alfa timine komutan yardımcısı olarak gelir... peki Alfa Timinin, Alfası, komutanı namı değer Alfa; kurduna aşık olursa, işler değişir... peki bu olayın akışı nedir?