~Hayat zaten sen demek değil mi?
Oysaki ben sen biliyordum.
Yada gözüm bir tek seni görüyordu.
Çünkü sırtımdaki hançeri hissedemeyecek kadar kör olmuşum...🐺🐺🐺İZELİN HİSLERİ
1.KİTAP SONU FİNALİİZEL KORYÜREK
Şu zamana çoğu şeyi haykırdığım gibi çoğu şeyi de içimde tutmuşumdur.
İçimde tuttuklarım nedense hep acılarım olmuştur. Haykırdıklarım ise hep sinirim olur.Ama bizimde bir canımız var...
Acıyı içimize attık diye sessiz ve umursamaz olmuyoruz...
Sözleri yutunca hep o sözü yemek zorunda kalmıyoruz...
Çünkü biz insanız!
Çünkü bizimde bir canımız var.
Çünkü bizimde bir kalbimiz var.Turanın evli olduğunu öğrendiğimde sinirimi haykırmış ama acımı yine içime gömmüştüm.
O zamanki acım büyüktü tabi.
Kalbime gömdüğüm hislerim bana bir kıymık gibi batarken bundan büyük acı olmaz demiştim.Ama yanılmışım.
Siz bilirmisiniz, küçükken hep anne olmayı isteyen bir kadının anne olamayacağını duyduğunda ki acıyı?
Ben bilirim.
Ben canımı, kanımı bu vatana veririm . Yine bu vatan için bulunduğum yerde hain bir saldırı ile kaybettim anne olma şansımı...
Ben kaybettim annelik duygusunu.
Ben kaybettim bir anneyi anlamayı.
Ben kaybettim sevdiğim adamın bir parçasını taşımayı...
Ben zaten herşeyi kaybediyordum.Kendi annem bile bırakmış gitmiş beni. Bir gün olacak çocuğum mu bırakmayacak?
Bu dünya çok kötü bir dünya zaten.
Bu dünyaya çocuk getirilmez!Oysaki sen çok istiyordun...
Vatanına hayırlı bir evlat yetiştirmek de zordur zaten.
Sen yetiştirirdin...
Sus! Allah'ın cezası sus!
Tükeniyorum zaten sen bari sus!Ellerim bilinçsizce saçlarıma gitti.
İstemeden de olsa çektim onları.
Hayır,ağlamıyordum.
Benim gözyaşım o hastahane odasında tükenmişti.Evde yalnızdım.
Bugün Yılbaşı olduğu için yemekteydik ama yine bulanan zihnim ile erken dönmek zorunda kalmıştım. Tatil planı iptal olmuştu.
Kübra da zaten daha dönmemişti.
Akife ise tripliydim birazcık.
Kendisi Turanı hastahelik ettiği için 2 hafta uzaklaştırma yemişti. Beyimize bu çok fazla geldiği için sürekli kaynana gibi bizi yiyordu.
Bu süreçte bir defa göreve gittik. Time yeni kişiler gelecekmiş.Lanet olsun düşüncelerimi dağıtamıyordum. Arka planımda hep bir ses yankılanıyordu.
İç sesim susmuyordu.Sen anne olamayacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA: KURT 1 " AŞIK ÇİÇEKLER "
AdventureNamı Kurt olan mavi gözlü bir kadın, Alfa timine komutan yardımcısı olarak gelir... peki Alfa Timinin, Alfası, komutanı namı değer Alfa; kurduna aşık olursa, işler değişir... peki bu olayın akışı nedir?