21.BÖLÜM: İlk Temas

3.8K 208 201
                                    

Ne güzel bir hismiş,
teninin tenimde yer etmesi.
Ne güzel bir şeymiş,
Sevdiğinin kokusunu duyunca kendinizden geçmeniz...

A.T.S

( Arkadaşlar bölümde +18 sahne olabilir. O arada uyarı vereceğim ama nasıl yazacağımı kara kara düşünüyorum. )

Keyifli Okumalar...

🐺🐺🐺İLK TEMAS

2 HAFTA SONRA

" Yaklaşma lan ona! Uzak geç "  Diyen Ejder akşam ki itirafı ile adının gerçekte Uraz olduğunu nihayet itiraf etmişti.

Elinde ki kitap kolileri ile Demir ve Oyanın arasına hemen geçmiş ve ters bakışlar atmayı da unutmamıştı.

" Valla yersin kafana koliyi görürsün o zaman " diye dişlerinin arasından tıslayan Uraz'dan Demir bir tık tırsmıştı ama sevgisini geçememişti korkusu.
" Seviyorum işte komutanım neyini anla-"
" Bak hâlâ-" diyen Uraz koliyi tam Demirin kafasına geçirecekken Akif Uraz'ın ve Demir'in ensesine birer tane geçirmişti.

" Annemler yolda, geliyor siz halâ burada zevzeklik edin " dedi Akif ve hızla aldığı koliyi İzelin odasına taşıdı.

Dün Aktiflerin evini, önceki gün Demir ve Enesin evini düzmüş ve şimdi de kızların evini düzüyorlardı.

Oya ve Kübra kendilerine ait odaları temzilyor, kıyafetleri düzüp gerekli eşyaları yerleştiriyordu.
İzel mutfakta tabağı kaşığı yerleştiriyor ve oradan beri Salonda temzilik yapmak için kırk takla atan time ve Urazada emirler yağdırıyordu.
Mutfak genellikle Beyaz döşenmişti ama dolap vb. mermer desenliydi.
Mutfaktan beri salonu görebiliyor ve oraya geçebiliyordu. Ev oldukça büyüktü.

" Akif!" diyerek perde takan Akifi yanına çağırdı İzel.
" efendim aşkım?" diyerek hemen İzelin burnunun dibinde biten adamın hızına hayran kaldı.
Kendisi gibi onun da bordo bereli olduğunu unutmuştu belli ki.

" bana ailenden bahsetsene biraz. Mesela az sonra yemek yapacağım ama ne severler. Ne yapsam hoşlanırlar?"

Akif onun bu uğraşına tatlı tatlı gülümsedi. " Ailem seni zaten biliyor ve seviyor, ek birşeye gerek yok yani.
Ama onların huylarını anlatabilirim."
İzel heyecanla elinde ki tabak takımını koydu ve Akife döndü.
" anlat anlat anlat!" Dediğinde küçük bir çocuktan farksız olduğunu bilmiyordu. Akif ise onun bu hâlini hayran hayran izliyordu.

" Annem tam bir aşk kadınıdır. Her ne olursa olsun aşıkların yanındadır ve evlatlarına çok bağladır. Ama sinirlendi mi de tersi acayip pistir.
Bilge ise 4 senelik bir sınıf öğretmeni. Ortama çok hızlı ayak uyduran tiplerden ve çok kırılgan. Birşeyden çok çabuk vazgeçebiliyor. Bu yüzden atanması 1 sene gecikdi. Benden 5 yaş küçük, Senden de 1 yaş.
Babam ise Emekli Karakol müdürü.
Bizimle mesleğinden dolayı çok vakit geçiremese de gözü de eli de hep üstümüzdeydi bunu hissederdik. Çok yufka yüreklidir mazluma karşı ama bir kere bile düşmana merhamet gösterdiğini görmedim " diyen Akife izel imrenerek baktı.

Demek ki insanın ailesi olunca böyle anlatılıyormuş...

" İzel?"
Akif dalıp gidene İzele seslendiğinde izel kendine gelebildi.
" hmm, ya sen bana ne yemek sevdiklerini söyleyecektin " deyip konuyu kapattı. Ya da o öyle sanıyordu. Bilmiyordu ki buz mavisi gözlerinin herşeyi ele verdiğini.

ALFA: KURT 1 " AŞIK ÇİÇEKLER " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin