Oldalra döntöttem a fejem, miközben óvatosan megmozdítottam elgémberedett karom. Nehéz, valami nagyon súlyosnak bizonyult, így megpróbáltam felemelni a kezem, de határozottan beakadt. Grimaszolva nyitottam ki szemem, majd nagyokat nyelve balra pillantottam.
A pánik egy kósza másodperc alatt tört rám, ahogy megláttam a mellettem békésen szuszogó Liamet. Rémületemben lenéztem magamra, majd ismét a fiúra. Olyan heves szívdobogás tört rám, hogy azt hittem, mentem eljön értem a kaszás.
Anyaszült meztelenül feküdtem, mindössze egy lenge takaró fedte a derekam, míg a karom teljesen beszorult Liam alá. Még nagyobbakat nyelve próbáltam meg kihúzni onnan végtagom, majd csigalassúsággal ülésbe kecmeregtem. Hirtelen kaptam lüktető homlokomhoz, még a víz is levert, ahogy apránként tudatosulni kezdett a történet.
Ijedten kerestem a kiutat a kínos helyzetből, amibe keveredtem, de nem bírtam tisztán gondolkodni a kemény fejfájástól, ami ismételten túl hamar tört rám.
Összeszorított fogakkal bújtam ki az ágyból, majd lábujjhegyen eltipegtem a földön szanaszét hagyott ruháimhoz, és sebtében felkaptam őket. Szemem váratlanul megakadt egy feltépett óvszeres zacskón, ami hanyagul az éjjeliszekrény elé volt hajítva. Szó szerint a szívemhez kaptam, aztán nyugtáztam, hogy bármi is történt, legalább védekeztünk.
Olyan gyorsan fogtam menekülőre, ahogy a forgószél kapja fel az elhullott leveleket egy viharos napon. Kirontottam a helyiségből, majd átfutottam a szemközti szobába, ahol sebtében magamra kapkodtam a gönceim. Egy laza kontyba fogtam a hajam, majd szélesre tártam az ablakot, hogy némi oxigént juttassak az agyamba. Gondolkodnom kellett, méghozzá nagyon erőszakosan, hogy visszaemlékezzek a pontos történtekre.
Egy dologban biztos voltam: Liam és én lefeküdtünk az este. Erre tökéletes bizonyítéknak tűnt a gumi, amit szerencsére észrevettem.
Ezen kívül nem jutottam többre, így igyekeztem nagy levegővételek közepette lenyugtatni magam. Biztos voltam benne, hogy a vérnyomásom száznyolcvanig' szökött a hirtelen jött riadalomtól, amit az újfent kialakult kellemetlen helyzet váltott ki belőlem.
Hogy lehettem ennyire meggondolatlan? Alig három napja tartózkodtam a házban, de sikerült a második éjszakán ágyba bújom a házigazdával. Legalább emlékeztem volna az aktusra, de őszintén, azt sem tudtam, hogy fiú vagy lány vagyok.
Az ablak előtt állva legyeztem arcom egy darabig, végül összekapartam sajgó végtagjaim, és eldobott erényem a képzeletbeli padlóról, majd elindultam a konyha irányába, hogy megajándékozzam magam egy hatalmas pohár vízzel. A torkom teljesen kiszáradt, egy méretes gombócot éreztem benne, miközben lesétáltam a lépcsőn.
Azonnal csurig töltöttem egy poharat jéghideg csapvízzel, majd lerogytam az egyik székre. Várakozás nélkül döntöttem magamba a hűsítő folyadékot, aztán leraktam a poharat, és felsóhajtottam.
Pörgettem az elmém, hátha válaszokra bukkanok, de azon kívül, hogy megint undorító módon részegre ittam magam, nem ötlött eszembe más.
Halántékom masszírozva könyököltem a falapra, még a szemem is lehunytam egy kicsit, hogy úrrá legyek az estével kapcsolatos kicsapongó gondolataimon. Őrjítően hatott a tudatlanság, ami folyamatosan lelkemet rágta.
Emlékeztem, hogy miért kezdtem vedelni, mint egy iszákos, de nem értettem, mégis hogy vitt rá a lélek a Liammel való összebújásra. Egyáltalán ki kezdeményezett?
Éppen idegesen fújtattam, amikor meghallottam egy trappolást a lépcső irányából. A szemem ezerszeresére tágult a félelemtől, majd automatikusan hátradőltem a széken.
BINABASA MO ANG
Sweet true lies - BEFEJEZETT
Romance𝑹𝒊𝒍𝒆𝒚 𝑯𝒂𝒚𝒆𝒔 egy ideje ki szeretne törni abból a sötét buborékból, melyben az alvilági körökben ismert apja tartja. 𝑳𝒊𝒂𝒎 𝑪𝒂𝒍𝒅𝒘𝒆𝒍𝒍 nem is sejti, miféle teher szakad a nyakába, amikor apja kérésére elvállal egy hálátlan feladatot...