15. Terhes

1K 40 0
                                    

Az ajtó felé kaptam a fejem, amikor a csengő megzizzent. Homlokom ráncolva meredtem az irányába, ugyanis nem volt tudomásom róla, hogy bárkit vártunk volna.

Liam a délelőtti kis akciója után a lelkemre kötötte, hogy el ne merjek mozdulni a kanapéról, így a kisujjamat sem mozdítottam, megvártam, amíg lesétál az emeletről. Futólag rám pillantott, amikor elhaladt mellettem, majd szélesre tárta a bejáratot.

– Mit keresel itt? – kérdezte az érkezőtől. Sajnos nem láttam rá innen, pedig kimondottan érdekelt, ki állt ott.

– Bemehetek? – csendült Stella hangja. Szinte már éreztem a a feszültséget a levegőben, amikor Liam beengedte a lányt, aki magabiztosan besietett, s helyet foglalt az egyik szabad fotelben. Tekintetét rám emelte, majd összefonta a karját.

– Miért jöttél? – szegezte neki Liam a kérdést, miközben megállt a hátam mögött.

– Híreket hoztam – felelte Stella kimérten. – Akadt egy kis apró gond.

– Micsoda? – tudakolta Liam türelmetlenül.

– Terhes vagyok – válaszolta a lány, mire jóformán hátrahőköltem. Nos, ez meglepően humorosnak tűnt. Egyszerre két gyerek, két különböző nőtől?

– Kétlem – foglalt helyet mellettem Liam. Nem mertem ránézni, de az exbarátnőjére sem, így a távirányítóval babráltam az ujjaim között. Csak forgattam, és vártam, hogy kiderüljön, mi jár Stella fejében.

– Mi az, hogy kétled? – háborodott fel Stella várakozás nélkül. – Tessék! – húzott elő a táskájából egy terhességi tesztet, és Liamhez vágta. Oldalra sandítottam, hogy én is szemügyre vegyem a tesztet, amin két meglepően erős csík mutatkozott.

Liam nem szólalt meg, csak bámulta egy ideig a kezében tartott műanyagot, végül felállt, s nemes egyszerűséggel feltrappolt a lépcsőn.

– Most hova mész? – ordított utána Stella, de Liam továbbra sem méltatott felelni. – Hova ment? – nézett rám a lány, mire csak vállat rántottam. Nekem honnan kellett volna tudjam? Gondolatolvasónak tűnnék?

Nem telt el sok idő, mindössze talán két perc, mire Liam újra csatlakozott hozzánk. Egy dobozt tartott a kezében, amit Stella felé nyújtott, amint mellé ért.

– Tessék, csináld meg ezt.

– Ez most komoly? – csattant fel Stella roppant dühösen. – Nem hiszed el?

– Nem, Stell, nem hiszem – jött a hűvös válasz.

– De... miért? – pislogott rá a lány.

– Azért, mert ezt már tavaly is eljátszottad! – emelte meg a hangját Liam, mire a szemem kitágult. – Menj, bizonyítsd!

Stella felhúzta az orrát, duzzogva elvette az érintetlen tesztet, s sértődötten felmasírozott a lépcsőn. A fürdőszoba ajtót jó hangosan csapta be maga mögött.

– Miről beszéltél neki? – hoztam fel azonnal.

– Tavaly, mielőtt meghalt a bátyja, bekamuzta, hogy terhes, mert látta rajtam, hogy eléggé bezárkóztam.

– Nem értem – ráztam a fejem. – Korábban azt mondtad, szakítottál vele. Emiatt?

– Igen.

– Na, de... – értetlenkedtem tovább. – Továbbra sem világos.

– Mielőtt szakítottunk, megkértem, hagyjon időt nekem gondolkodni – vágódott le a fotelba. – Még aznap este kitalálta, hogy terhes. Aztán egy hétre rá Daniel elszólta magát, mert Stella elmondta neki, miért csinálta. Akkor szakítottam vele, lényegében emiatt.

Sweet true lies - BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin