Çocuklar ilk doğduklarında savaşın, ölümün ve kanın ne olduğunu bilmezlerdi; eğer savaşın kol gezdiği bir ülkede doğrmadılarsa.
Onlar da öyleydi. Savaşın kol gezdiği ülkede doğan Chadwick ve barışın hükmettiği ülkenin vatandaşı olan Keith. Keith ölene kadar barış içinde yaşayacağını sanardı. Ta ki Ölüler Ordusu aslı çeteyi keşfedene kadar.
Çeteye girdiklerinde Chadwick üvey ailesinin evinden kaçmış on altı yaşında bir çocukken, Keith ise evi terk etmiş on dört yaşındaki bir yeni yetme sayılırdı. Sadece bir yıl üst rütbelilerden eğitim almışlar, daha sonrasında çıkan savaş yüzünden aniden gelen bir haberle diğerleri çeteyi bırakıp gittikleri için çete onlara kalmıştı.
Olayları daha detaylı açıklamak gerekirse, çetenin o zamanlarki yöneticisi olan Miguel kraldan aldığı para karşılığında reşit olan bütün çete üyelerini savaşa götürmeyi kabul etmişti. Bu yüzden geride ancak iki kişiyi bırakabilmişlerdi, Keith ve Chadwick’i.
İkili uzun bir süre boyunca kendi başlarına o koca binada idare etmişlerdi. Chadwick her sabah erkenden uyanıp antrenman yaparken Keith ise çetenin yönetimiyle ilgili konulara bakardı. Geride yönetilmesi gereken bir çete kalmamış olmasına rağmen her şeyi günde en az elli defa kontrol edecek kadar boş vakti vardı, bu yüzden bunu kendine bir uğraş olarak görüyordu.
Diğerlerinin savaşa gitmesinin üzerinden bir yıla yakın bir süre geçtiğinde ikili, gidenlerin geri geleceklerine dair olan ümidini çoktan yitirmişlerdi. Çoktan çeteyi kendi kendilerine nasıl ayakta tutacaklarını düşünmeye başlamışlardı. Ancak bu düşünceleri bir gün aniden kralın kapılarına gelmesi ile sekteye uğradı.
Üzerinde parlak takımlarından birisi olan kralın omuzlarında beyaz renkli bir kürk de vardı. Geldiği araba ise yeni çıkan pahalı modellerden birisine aitti. Çetenin kırık dökük binasına ve bulunduğu izbe ormana hiç uymuyordu ancak gerçekti ve kral tam olarak kapıdaydı.
Keith demir kapıyı açarken “Nasıl yardımcı olabilirim?” diye sormuştu. Aylarını kendini ve vücudunu geliştirmeye adayan Chadwick ise arkasında korkutucu cüssesiyle durmuş kralı izliyordu.
Çıkarcı herifin teki olan kralı ikisi de sevmiyorlardı. Genellikle çoğu konuda anlaşamıyor olmalarına rağmen hemfikir oldukları nadir konulardan birisi de buydu. Bu yüzden ilk defa bir birlik olmalarına sebep olan şey kralın gelişiydi.
Keith kralda olan bakışlarını arkasında onları izleyen Miguel’e çevirdiğinde nefesini tuttu.
Neden oradaydı? Neden kralın elinde bu şekilde duruyordu Miguel?
Keith bakışlarını tekrar krala çevirdiğinde onun etrafı izlediğini gördü. Daha sonrasında sıkılmış bir şekilde “Size bir teklif getirdim.” diye homurdandı.
Kral elindeki zarfı Keith’e uzatınca Keith başta almakta tereddüt etti. Fakat daha sonrasında zarfı alıp açtı ve omzunun üstünden bakan Chadwick ile beraber okudular.
İsimsiz olan bu mektupta yazanları genel hatları ile özetlemek gerekirse çetenin tekrar kurulacağı, kuracak kişilerin ise onlar olması gerektiğinden bahsediyordu. Mektubu her kim yazdıysa gerekli olan ayarlamaları yapmak için geleceğini söylese de şimdilik ikisinden yapmalarını istedikleri bazı şeyler vardı. Bunlardan ilki Miguel’i susturmak ve çetenin geçmişinin bilinmesini önlemekti. İkincisi ise binayı eskisinden daha iyi bir çete binasına çevirmekti. Sonrasında yapacakları şey ise daha sonrasında belirtilecekti.
Keith mektubu Chadwick’in eline bırakıp krala bakmak için kafasını kaldırdığında gördüğü tek şey Miguel’in yerde yatan baygın bedeni olmuştu. Kafasını arabanın olduğu tarafa çevirdiği sırada arabanın çalıştırıldığını duyması bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Ölüler
Ciencia Ficción{Bilim Kurgu, Romantik} Karina hatırlamadığı bir geçmişe sahipti. Ne ailesini ne de küçüklüğünün geçtiği ülkeyi hatırlıyordu. Ailesi savaştan kaçması için onu düşman ülke olan Tamsha'ya yolladığında tek bildiği onların varlığıydı. Zaten daha sonrası...