Otóż opublikowałam kolejną historię i nie wiem czy to był dobry pomysł. Na razie nie ma żadnego rozdziału, ale fajnie by było, żeby ktoś wpadł przeczytać notkę i powiedział czy to był dobry pomysł.
Jestem jedną z tych osób, co ma strasznie dużo pomysłów w głowie, zaczyna pisać i kasuje, twierdząc, że tekst jest do niczego ;c (mózgu, ogarnij :3)
Dlatego jestem na wattpadzie i na razie nie dostałam załamania nerwowego, a to wszystko dzięki waszym gwiazdkom i komentarzom :> Tak niewiele do szczęścia potrzeba xD
Wracając do tematu, Kres. To koniec było kasowane milion razy przez osatnie dwa lata (jest jedną ze starszych historii) i nigdy nie zostało skończone ;c Setki (dosłownie, często piszę w wordzie na specjalnie sformatowanych stronach, tak żeby przypominały książki) cyfrowych stron zniknęły z pamięci komputera...
No cóż... Ćwiczenie czyni mistrza! <3
Tu macie opis:
Świat przyszłości. Technologia stoi na wysokim poziomie. Nikogo nie zaskakuje obrót spraw, bo ludzie spodziewali się niektórych z nich od wieków...
W starożytnej Grecji filozofowie zastanawiali się nad sensem życia. Zadawali sobie pytania, na które nie mogli odpowiedzieć.
Teraz wszystko się zmieniło.
Znamy odpowiedzi,
ale bardzie przerażające jest to, co z nich wynika...
Emilly ma szesnaście lat i żyje swoim zwykłym, szarym życiem jak każdy na tej planecie. Co miesiąc chodzi do Jane na Sesje Losu i wydaje się, że nic nie byłoby w stanie jej zaskoczyć. Wie co będzie robić w przyszłości, wie co wydarzy się jutro w szkole, ale pewnego dnia przyszłość dziewczyny zanika i Jane nie może już jej zobaczyć...
Emilly nie umiera, nadal żyje, a przed nią jest pusta niezapisana karta.
Uczucie wolności jest bardziej więżące niż mogła się spodziewać...
"Sami kreujemy swoje potwory. Nasz mózg jest śmiertelną pułapką. Uważaj na to, Emilly."
CZYTASZ
Silver
Manusia SerigalaSzesnaście lat temu grupa Omeg bestialsko wymordowała rodzinę królewską. Do dzisiaj nieformalnie rządzi Rada, która chce utrzymać władzę za wszelką cenę. Według ludu nadal panuje bezkrólewie, jednak Rada nie zamierza się poddać... Teraz gdy szok po...