၁၅ မိနစ္ေလာက္လမ္းေလွ်ာက္ခဲ့ၾကၿပီးေနာက္ ေတာႀကီးရဲ႕အလယ္ထဲမွာ ထီးထီးမားမားတည္ရွိေနတဲ့ ေရွးေဟာင္းကြၽန္းအိမ္ႀကီးတစ္လုံးကို လြင္ဟိန္းေတြ႕လိုက္ရသည္။အိမ္ႀကီးက ႏွစ္ထပ္ကြၽန္းအိမ္ႀကီးျဖစ္ကာ ေခါင္းမိုးကို တစ္ခုတည္းမေဆာက္ဘဲ ေခါင္မိုးႏွစ္ခုကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ အၿပိဳင္သဖြယ္တည္ေဆာက္ထားသည္။အိမ္ႀကီးကို ေရနံေဆးျဖင့္သုတ္ထားတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ လုံး၀အရင္ေခတ္အိမ္ႀကီးလိုျဖစ္ေနၿပီး အိမ္ႀကီးအထဲမွာလည္း မီးေတြလင္းထိန္ေနေတာ့ လြင္ဟိန္းတစ္ေယာက္ ၀မ္းသာအားရျဖစ္သြားကာ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြကို လွမ္းေအာ္ေတာ့သည္။"ငါ့ေကာင္တို႔ေရ ဒီေန႔ေတာ့ လက္ကီးေဒးပဲေဟ့"
လြင္ဟိန္းရဲ႕ေအာ္သံအဆုံး က်န္တဲ့သူေတြက အေျပးအလႊားလာၾကည့္ၾကၿပီး လြင္ဟိန္းလက္ညိဳးထိုးျပေနတဲ့ အိမ္ႀကီးကိုၾကည့္လိုက္ၾကသည္။
"ဒီေတာထဲမွာ အိမ္ရွိမွန္းမၾကားဖူးပါဘူး"
အိျႏၵာခင္ကေျပာေတာ့ ဂ်ဴးဂ်ဴးေမကျပန္ေျပာလိုက္တယ္။
"ငါတို႔က ဒီဘက္မွမေရာက္ဖူးၾကတာေလ ရွိရင္ရွိၾကမွာေပါ့ဟ"
"ဒီညေတာ့ အိမ္ရွင္ေတြကိုခြင့္ေတာင္းၿပီး တစ္ညေလာက္တည္းၾကတာေပါ့ မနက္ေရာက္မွ အနီးအနားက ဆီဆိုင္မွာ ဆီျဖည့္ၿပီး ငါတို႔ေတြ ျပင္ဦးလြင္တက္ၾကမယ္"
မိုင္ကေျပာၿပီး ေရွ႕ကေနဦးေဆာင္ကာသြားေတာ့ အေနာက္ကေန ရွင္းသန႔္ေမက ဗ်စ္ေတာက္ဗ်စ္ေတာက္ေျပာပါေလေရာ။
"အစကတည္းက ပစၥည္းေတြေသခ်ာစီစဥ္ၿပီးမွသြားပါဆို ေသာက္ေကာင္က ဖင္က်ယ္ၿပီး အဆန္းထြင္ခ်င္ေနတာ"
"အခုလည္း မေရာက္ဖူးတဲ့ေနရာမွာ တစ္ညအိပ္ရမွာပဲေလ ဟိုတယ္မဟုတ္တဲ့ သူစိမ္းအိမ္မွာ တည္းခိုရမွာဆိုေတာ့ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ခံစားခ်က္တစ္မ်ိဳးရတာေပါ့ မဟုတ္ဘူးလား"
"ဘာမွမဟုတ္ဘူး"
"ကဲခုမွေတာ့ ဘာမွျငင္းမေနနဲ႔ေတာ့ လုပ္ခဲ့ၿပီးၾကမွ သူ႔အျပစ္တင္ ငါ့အျပစ္တင္ေနလို႔ ဘာမွျဖစ္မလာေတာ့ဘူး"
ဟန္နီစိုးေျပာလိုက္ေတာ့မွ ဂ်ဴးဂ်ဴးေမနဲ႔မိုင္တို႔ႏွစ္ေယာက္သား ပါးစပ္ပိတ္လိုက္ၾကၿပီး အိမ္ထဲ၀င္ဖို႔ျပင္ၾကေတာ့သည္။
YOU ARE READING
10:15 Pm 🖤 (complete)
HorrorGhost နဲ့ Human တို့ရဲ့ တစ်ညတာအချစ်ဇာတ်လမ်းလေးအကြောင်းရေးထားတာပါ 🖤 မင်းအက္ခရာမောင် + မင်းဆက်မိုင် 🖤