Micheal, hesabı istedi " 9,30$"
Eslina: beraber ödeyelim.
Micheal: olmaz! Ben ısmarladım.
İkiside tam kalkıcakken, Eslina'nın gözü dışarıdan gelen birine takıldı. Dışarısı karanlıktı. Cam kapıdan dışarısı zor görünüyordu. Gözlerini kısıp bir daha baktı.
" Micheal... Şu gelen Pusat mı?"
Gelen Pusat'tı. Pusat'tı...
Pusat, içeri girdi ve girer girmez kapı ağızındaki garsonu, yakasından yakaladı.
"Patronun nerde?"
Garsonun gözleri korkudan koskocaman oldu. Pusat garsonu iterek, kasadaki adamın yakasına yapıştı.
- buranın sorumlusu kim ?
- içerde... İçerde!
Pusat, müşterilerin arasından, mekanın sonundaki kapıdan içeri girdi.
Lokandaki müşteriler endişeliydi. Çıt çıkmıyordu. Pusat patronun odasına daldığında fısıltılar yükseldi... Eslina, neler olup bittiğini anlamaya çalışıyordu. Micheal, Eslina ya " gidelim burdan" diyordu. Tam o sırada pusat, lokanta sahibinin ensesinden tutmuş. Kapıdan çıktı. Adamı yere fırlattı!..
"Bütün adamlarını topla"
" herkes toplansın. Hadi!"
Çalışan bütün garsonlar, lokantanın ortasına toplandı. Patron yerdeydi, burnu kanıyor, burnunu tutuyordu. Pusat bütün garsonları süzdü!..
" hanginiz pizzaya zehir koydu? Çıksın ortaya!"
Herkesin kafasındaki soru işareti birazda olsa yok olmuştu. Anlaşılan biri Pusat'ı zehirlemek istemiş.
Ve o sırada arkadan gelen bir garson, elinde bıcakla Pusat'ın arkasında belirdi... Pusat ağır ağır arkasını döndü.
- bütün kemiklerini kırıcam!"
Garson korkuyordu!.. Çünkü o da biliyordu, bıçak, Pusat'ı durduramazdı. Ve öyle de oldu...
Pusat garsonu bayıltana kadar dövdü! Ayırmaya kalkanlar da nasibini almıştı...
Pusat'ın düşmanı çoktu. Bunlar içinde mafya babaları, yüksek rütbeli polisler ve devlet adamları da vardı. Lakin Pusat'ın gücü sadece bileklerinde değildi; Onu koruyan, kollayan, Carlos vardı. Carlos'un korkusundan Pusat'a dokunamıyorlardı. Lakin Pusat'ın hiç bir şeyden korkusu yoktu. O zaten yaşayan bir ölüydü... Ne bir arkadaşı vardı, nede ailesi yanındaydı. Yıllardır yalnızdı. Onun en iyi dostu, kum torbası ve eldivenleriydi...
Micheal, Eslina'yı evin önüne kadar getirdi.
- O eve girmek istediğinden Eminmisin!
- Sorun yok! Micheal.
-Tamam o zaman. Bu gece çok güzeldi! Son kısmı hariç...
- Evet. Güzeldi.
- Görüşürüz!
- Görüşürüz!
Eslina, Micheal'la vedalaştıktan sonra apartmandan içeri girdi. Bir canavarın evine girecekti. Biraz korkuyordu. Ama siniri, korkusunu yenmişti. Eve girdi. Pusat, elinde birayla tv karşısında oturuyordu.
" merhaba"
Pusat, döndü ve Eslina'ya baktı.
- O çocukla flört mü ediyorsun?
- Micheal'dan söz ediyorsun... Hayır! Sadece arkadaşız.
Pusat, yine sessizdi! Eslina, Pusat'ın Sinir durumunu yoklamak için " İyi Geceler" dedi. Pusat cevap vermedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ DANS
General FictionEslina'nın zekası bir çok karmaşık olayda bile binlerce parçayı aynı anda görüntüleyip, bir araya getiren ve ürettiği fikirler ve çözümlerle dikkat çeken bir özelliğe sahiptir. Elisa çalışkandır, başarılıdır, hırslıdır ve asla pes etmez. En sevdiği...