Bana gururlu şeyler anlat;
Mutlu hikayeler,
Huzurlu güzellikler..
Bilirsin işte öyle şeyler,
Umudu anlat,
İnancı.Müsabakadan sorumlu olan, en yetliki kişi; Murat Salman endişeliydi. Son saniyede bir pürüz çıkmıştı; Pusat'ın sağlık raporu sahteydi. Yetkili heyet bunu farkettiğin de artık çok geçti. Çünkü maç birazdan başlayacaktı. Maçı izlemeye Cumhurbaşkanı bile gelmişti. Raporların son dakika incelenmesi ve bu hatayı son dakika öğrenmeleride heyetin sucuydu. Bunu daha önceden yapmaları gerekiyordu. Hatalarını göstermemek için, aralarında bir anlaşma yaptılar ve görmezden geldiler.
Kimse Pusat'ın neden sahte raporla maça katıldığını merak etmedi. Çünkü sakatlığını herkes biliyordu. Daha iyileşmediğini düşündüler.
Oysa öyle değildi.
Pusat'ın başka bir sakatlığı daha vardı ve herkes den gizliyordu. Beyin zarında yırtılma vardı. Ağır bir travma da beyin kanaması geçirebilirdi.
Pusat'a göre herşey vaktinden sonra da olabilirdi ama intikam gecikmemeliydi.
Protokol trübünü ülkenin en önemli insanlarınla doluydu. Bu maç bir devlet meselesi haline gelmişti. Ekonomik kriz, işsizlik, terör olayları gibi şeyler ülkeyi bunaltmıştı. Komşu ülkeler de hala devam eden savaşlar da üzüyordu. Bu maç insanlara biraz olsun iyi gelecekti. Çünkü basın bu maçı, bir milli mücadele gibi gösteriyordu. Dünya basını Adish'ten yanaydı ama Türkler intikam istiyordu.
Ece, İbo ve eşi, Murat, Elisa, Serdar ve Çiko da oradaydı. Çiko hastaneden yeni çıkmıştı ama maç için. Herşeyi göze alabilirdi.
Herşey tamam da... Bu Serdar ve Elisa'nın düğünde olması gerekmiyor muydu ?
Tam iki saat önce düğün başlamış olmalıydı.
- Serdar ablacım! Bir şey sorucam; Siz neden burdasınız ?
- Bugün Abimizin en önemli günü olduğu için Ece abla.
- Peki ya ablan ? Ablanın da en önemli günü değil mi peki yakışıklım.
- Evet abla. Onun da en önemli günü bugün olmalı herhalde.
- Neden onun yanında değilsin peki ?
- Çünkü ben dans etmeyi bilmiyorum.
- Anlamadım!
Işıklar kapandı. Projektörler ringe doğru açıldı. Yalnızca ring gözüküyordu ve gösteriler başladı. Kısa süren dans gösterisinin sonunda, bir kız dans etmeye başladı. Dev ekranda yüzü gözüktüğünde bütün Türkiye ayaktaydı ve Sevinçe boğuldular. Kız; Eslina'ydı.
Eslina, dans etmeye başladı ve onunla birlikte milyonlarda dans ediyordu. Bir çok kişinin gözünden yaş akıyordu. Duygular çok yoğundu.
Pusat, Gösteriden sonra, adı anons edilince salona girmesi gerekiyordu. Müzik bitti ve Trübünler bir anda Şu besteyi okumaya başladı;
Çocuklar bile biliyor, Pusat, Eslina'yı seviyor. Deliler bile söylüyor, Eslina, Pusat'ı seviyor...
Ve Pusat görüldü. Herkes ayaktaydı ve Tezahüratlar yapıyorlardı. Pusat herkesi selamlayarak, Ringe, yani Eslina'ya yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ DANS
Ficción GeneralEslina'nın zekası bir çok karmaşık olayda bile binlerce parçayı aynı anda görüntüleyip, bir araya getiren ve ürettiği fikirler ve çözümlerle dikkat çeken bir özelliğe sahiptir. Elisa çalışkandır, başarılıdır, hırslıdır ve asla pes etmez. En sevdiği...