12.bölüm

174 10 0
                                    

Bismillâhirrahmânirrahîm Kûn Fe Yekûn (Yasin.82) Ol der ve olur!

Eyüp sultan kabristanını ziyaret ettiler ve dua ettiler. Pusat ve Serdar, turnuvanın düzenlendiği salona geldiler ve hazırlanmaya başladılar.

Pusat, Serdarı ısındırıyordu ve motive ediyordu. Tribünler doluydu yaklaşık olarak 5 bin kişi vardı. Turnuvaya 38 sporcu katılmıştı.

Zaman geldiğinde bütün sporcular salona girdi ve tribünleri selamladılar. Hepsi çok heyecanlıydı. Serdar,ın heyacandan miğdesine kramp girmişti.

İstanbul'dan 10 spor klübünün katıldığı turnuvada, her kulübün 3 veya 4 sporcusu bulunuyordu.

Maçlar başlamıştı. Serdar'ın kulubünden Osman, ilk maçını kazanmıştı. Güzel bir gündü. Serdar'ı izlemeye bütün ailesi gelmişti. İbo ve eşi de oradaydı.

Pusat, tribündeydi. Resmi hocası olmadığı için Serdar'ın yanında bulunamıyordu ama uzaktan bağırarak taktik vermeye çalışıyordu.

Sedar'ın maçı yaklaşmıştı ve Ece de gelmişti. Pusat, Ece'yi görünce sarılıştılar ve Ece, Serdara seslenerek, " Ben geldim, Yakışıklım" diye bağırdı. Bu, Serdara Moral olmuştu.

Pusat, Etrafı süzerken, Elisa'yı gördü. Yanında Murat vardı ve Gülümseyerek Selamladı.

Eslina da Yeni sevgilisiyle gelmişti. Pusat o tarafa hiç bakmadı.

Ve Serdar'ın ilk maçı başlayacaktı. Serdar ve Rakibi ring telerdi. Rakibi Serdar'a göre bi 10 cm uzundu. Selamlaştılar ve maç başladı.

Serdar maça iyi başladı. İlk saniyelerde iyi Puan topladı. İlk raund Serdar'ındı fakat ikinci raund rakibi üstün geldi. İki sporcuda ikinci raundun sonundaki düdükle köşelerine çekildiler. Hocaları taktikler verdi. Pusat dayanamayıp ringin kenarına koştu ve Serdar'ın yanına gitti.

Ben hariç, hiç kimse sana güvenmiyordu ve yapabileceğini düşünmediler. Bu yüzden yapmalısın, bu yüzden başarmalısın.

Sporcu kimliği olan ve dövüş sporlarını yakından takip eden seyirciler Pusat'ı tanımışlardı ve " Pusat-Pusat" diye bağırmaya başladılar. Pusat, elinle Serdar'ı işaret ettiğinde ise herkes Serdar'a tezahürat yapmaya başladı. Ailesi ayaktaydı, çok heyecanlılardı. Ece bağırıyordu.

"Eğer bu maçı kazanırsan seninle evlenirim"

Maç başladı. Serdar, Ringe ateşten fırlamış kıvılcım gibi girdi. İlk saniyeler de rakip Serdar'ı yumruklasada, Serdar sonradan kendini toparlayıp rakibine üstünlük kurdu. Maçın sonlarına doğru Ard arda vurduğu yumrukların üstüne, döner tekmesi, trübünleri ayağa kaldırmıştı ve maç bitti.

Hakem iki sporcunun ortasındaydı. Serdar'ın gözleri dolu dolu bakıyordu. Puanlamanın sonunda en çok puanı alan sporcu, Serdar olmuştu ve hakem onun elini havaya kaldırdı.

Serdar göz yaşlarına boğuldu ve birden Pusat'ın kucağına atladı. Trübünler Serdar'ı alkışlıyordu. Annesi de tutamayıp ağlamaya başladı. Babası " aslan oğlum " diye mırıldanıyordu.

İlk maçının ardından Serdar, Pusat'la beraber soyunma odasına giderken, Eslina geldi. Serdar'a sarılarak " Tebrikler ablasının bitanesi " dedi. Erkek arkadaşı da yanındaydı. Serdar'ı tebrik etmek istedi ama Serdar, uzatılan eli havada bıraktı.

TEHLİKELİ DANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin