Multimedia: Pusat.
Pusat bir basın açıklamasıyla Gabri'ya meydan okudu. Amerikan haber kaynakların da ve sosyal medya da bu meydan okuma konuşuluyordu. Bazı haber başlıkları şöyleydi;
The New York Times Newspaper gazetesi:
" İKİ YENİLMEZ KOZLARINI PAYLAŞACAK"
Los Angeles Times Newspaper gazetesi:
" BU BİR MAÇTAN FAZLASI OLACAK. BU 3. DÜNYA SAVAŞI GİBİ BİR ŞEY OLACAK!"
Star Tribune Newspaper gazetesi:
" KAFES DÖVÜŞLERİN DE ZİRVEDİKİLER KARŞI KARŞIYA"
Sosyal medyada daha uç noktalarda düşünceler oluyordu. Kimisi Pusat'ın o Ringden sağ çıkamayacağını söylüyor, kimisi de Gabrio nun şansının olmadığını...
Kafes dövüşlerini yakından takip eden herkes bu maçı konuşmaya başladı. Düşünceler ikiye ayrılmıştı. Kimisi Pusat'tan yana olurken kimisi Gabrio'yu destekliyordu. Kısa bir süre sonra bütün düşünceler değişti. Pusat meydan okumadan 1 hafta sonra Eslina'yla birlikte doktor kontrolüne gittiğin de, haberciler gerçeği öğrenmişti. Kaburgasında çatlak, sol bacağın da kas ve lift yırtılması vardı. Ertesi gün neredeyse herkes aynı şeyi söyledi ve neredeyse bütün gazeler aynı başlığı attı:
" İNTİHAR"
Dünyada pek ilgi görmeyen, Kafes dövüşleri gün geçtikçe daha çok konuşulmaya başladı. Bazı dünya gazeteleri bu maç hakkında yazılar yazıyor ve bazı televizyon kanalları haber yapıyordu. Sosyal medya da neredeyse tek konu buydu. Konu Türkiye'nin de ilgisini çekmişti, neticede Pusat bir Türktü.
Türkiye'de Az okuru olan bir gazetenin, 4. Sayfası, sağ alt köşesindeki küçük bir yazıyla başladı herşey. Bir kaç gün için de sosyal medyada patlak vererek, bütün televizyon kanalları ve gazetelere haber oldu.
Bütün dünya neredeyse biraz da olsa bu konudan bahsetmişti. İki dövüşçünün öz geçmişleri ve yeteneklerinden bahsedilince konu iyice ilgi çeker hale geliyordu.
Maçın tarihi ve yeri belli olmuştu. Maç 6 hafta sonra Las Vegas ta yapılacaktı.
- Altı haftan var Pusat. Sana yardım etmeme izin ver.
- Eslina, dövüşler hakkın da hiç bir şey bilmiyorsun.
- Bak sana söylediğim yöntemle çalısırsak işe yaraya bilir!
- Dans etmek mi ? Bütün dünyayı bana güldürüp, Gabrio ya yem olmamı mı istiyorsun ?
- Pusat, Sana dans edeceksin demiyorum. teknik olarak dans figürlerini kullanıcaksın ve bunu dövüş stilinle birleştireceksin.
- Bu işe yaramaz Eslina!
- Eğer seni yenersem, dediğimi yapacak mıyız ?
- Yenmek mi ? Hangi konuda ?
- Dövüşte...
- Dövüşte!
Eslina Pusat'a dövüşü yapacakları yeri parmağınla işaret etti! Pusat o tarafa bakarken Eslina, Pusat'ın çenesine bir yumruk attı!
- Lanet olsun! Çene mi bu? dökme demir mi ?
- Sen ne yapıyorsun, çenemi kırıyordun!
- Eğer daha sertini bana vurmazsan, seni yenmiş sayılırım, haberin olsun.
- Daha serti mi ? Ölmeyi, uyumaklamı karıştırıyorsun sen ?
- Uzatma! Seni yendim mi sayıyoruz,yoksa vuracakımsın ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ DANS
General FictionEslina'nın zekası bir çok karmaşık olayda bile binlerce parçayı aynı anda görüntüleyip, bir araya getiren ve ürettiği fikirler ve çözümlerle dikkat çeken bir özelliğe sahiptir. Elisa çalışkandır, başarılıdır, hırslıdır ve asla pes etmez. En sevdiği...