10. Bölüm

290 15 0
                                    

Maçın ardından dört gün geçmişti. Pusat'ın kaburgaları sarılıydı ve sol bacağındaki sakatlık yüzünden çok fazla yürüyemiyordu. Eslina ona çocuk gibi bakıyordu. Bütün gün didişiyorlardı. ikisininde inatcı ve sinirliydi ve ufacık bir şeyde bile tartısma çıkıyordu. Pusat, Eslina'nın sebze çorbasını yemek istemiyordu ama Eslina, Pusat'a o Çorbayı zorla içiriyordu. Bugün yine tartışmışlardı. konu; İstanbul'a dönmekti ve Eslina, her zamanki gibi kazanmıştı.

Dört gün sonraya bilet alındı.

Hava serindi. Balkonda oturup çay içiyorlardı. Ertesi gün evlerine geri dönüceklerdi. İstanbul onlar için yeni bir başlangıç olabilirdi.

- Ne düşünüyorsun Pusat ?

- Kaybettiklerimi nasıl geri kazanacağımı.

- İstediğin zaman, bunu nasıl başardığını hep birlikte gördük.

- İstediğim zaman başardım. Sorun bu; istemiyorum.

- İstemelisin Pusat. Senin gerçek hayatın orda. Burası evin değil, orası evin.

Gecenin sonu sessiz bitti.

Pusat ve Eslina hava alanına geldiler. İlk defa yanyana ucucaklardı. Pusat düşünceliydi ama Eslina'nın morali iyidi.

Eslina bir şeyler anlatıyordu ve Pusat'ın dalgın olduğunu gördü.

-Neden bu kadar durgunsun ?

- Bilmiyorum.

- Beni seviyormusun ?

- Elbette.

- Gittiğin yerin önemi var mı ? Yanında ben olucam.

- Belki de olmayacaksın.

- Ne demek şimdi bu ?

- Beni o şehirde terkettin. Hiç yoktan yere. açıklaman bile yoktu, anlaşamıyoruz diyip bırakmıştın. Ya yine anlaşamazsak, yine bırakacak mısın ? Belirsiz

Eslina, Pusat'ın bu çıkısına bozulmuştu. Bir kaç saniye Pusat'ın gözünün içine baktı. sonra susup kafasını çevirdi.

Ve uçak havalandı. sessiz bir yolculuk oldu bu.

İndiklerinde. Karşılamaya Eslina'nın iki kardeşi; Elisa ve Serdar gelmişti.

Pusat'ın gözü, Uçaktan iner inmez Türk bayrağına takıldı ve içinden " Varlığına şükürler olsun" diye mırıldandı.

Elisa: Hoş geldin Pusat abi.

Serdar: Hoş geldin abi.

Pusat: Hoş bulduk. Sen Serdarsın dimi ?

Serdar: Evet abi.

Pusat: seni en son gördüğüm de 11 yaşındaydın ve saçların kıp kırmızıydı. Değişmişsin ve çok yakışıklı olmuşsun.

Pusat'ın gözleri kendi arkadaşlarını arıyordu ama gelmeyeceklerini biliyordu. Çünkü gitmeden önce hepsinle arası açılmıştı ve araya yıllar girmişti.

Hep birlikte taksiye bindiler. Pusat öne oturdu ve Buruk bir sesle " Rami " dedi.

Rami; Yıllarca yaşadığı semtti. Orta sınıf bir yerdi. Tüm dostları ve ailesi ordaydı.

Taksici Pusat'a dönüp " Nev york -rami mi ? Eyüp-Rami mi ? " diye sorunca, Pusat taksiciye döndü.

Şok olmuştu. Yüzünde günler sonra ilk defa bir tebessüm oluşmustu.

Taksici; Yıllardır görmediği, En iyi dostu İbo'ydu.

Elisa ve Serdar, Biliyorlardı. Eslina'da şok olmuştu ve sarışıştılar.

TEHLİKELİ DANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin