Haziran ayı, ilk bahar sabahıydı. Pusat küçük kızla olan sohbetini bitirmiş eve gidiyordu. Evinin yanındaki parkta, Micheal'ın basketbol oynadığını gördü. Micheal, Potayı bir türlü tutturamıyordu. Pusat yanına gittiğin de Micheal Biraz şaşırdı!
- Evlendiğinde de aynısını yapıyım deme sakın!
- Anlamadım ?
- Potayı tuttur!
- Yapamıyorum, bir türlü olmuyor. 50. Atışım ve sadece 11 tanesi girdi.
- Hadi bir kez daha dene...
Micheal, Bir kez daha denedi ama Top, potayı bulmadı bile...
- Bir kez daha mayki
- Olmuyor!
- Şimdi biraz daha geriden...
- Ne ?
- Dediğimi yap!
Micheal bir adım geri gitti ve bir kez daha denedi. Top potayı yine bulmamıştı. Pusat, Her seferinde Mikheal'ı bir adım geri çekti. Artık Potaya bile ulaştıramıyordu topu...
- Hadi biraz daha geriye...
- Dostum daha potaya bile ulaştıramıyorum topu.
- Başka bir spor yapmayı düşündün mü ? Bale mesela!
- Bak bu benim için önemli. Okuldan geçmem için son maçta iyi oynamalıyım.
- Şimdi anlaşıldı!
" Bak eğer bir şeyi, Başka bir şeyi başarmak için yaparsan, her zaman başarısız olursun. İyi oynamalısın çünkü okulu geçmen buna bağlı. Bu şekilde olmaz.. Şimdi beni dinle; eğer bir şeyi başarmak istiyorsan, yalnızca kendin için başarmalısın, yalnızca kendin için...
-Basketbolu seviyormusun ?
- Evet...
- O zaman oyna!
- Tamam.
Micheal potaya yaklaşırken, Pusat, Micheal'ı durdurdu.
" Hayır Mici! Bugün burdan çalış. Sadece burdan potayı tutturmaya çalış. yapamazsan, mekik çek, şınav çek güçlen ama sonunda mutlaka yap!"
Micheal kafa sallayarak tamam işareti verdi.
" Kibirli, kendini beğenmiş ve kendinden başka kimseyi düşünmeyen bu adamın sözleri, Micheal için etkili olmuştu"
Pusat eve gitti ve gece boyunca uyumadığı için yorgundu. Uzandı ve uykuya daldı...
Pusatı akşam üstü kapı zili uyandırdı. Kapıyı açtığında, En çok görmek istediği, fakat gelmesini hiç istemediği biri vardı; Eslina...
- Basketboldan anladığını bilmiyordum!
- Burda ne işin var ?
- Gitmedim.
- Neden ?
- Biraz daha kalmaya karar verdim ama otel param çıkışmadı.
- İçeri gir seni fakir!
Pusat, Eslina'yla oturma odasına gitti ve Eslina'ya " Otur" dedi.
- Ne için geldin söylesene ?
- Pusat; Şu yeni çıkan herif varya; Gabrio...
- Eee?..
- Onunla dövüşücek misin ?
- Hayır, Nerden çıktı bu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ DANS
Ficción GeneralEslina'nın zekası bir çok karmaşık olayda bile binlerce parçayı aynı anda görüntüleyip, bir araya getiren ve ürettiği fikirler ve çözümlerle dikkat çeken bir özelliğe sahiptir. Elisa çalışkandır, başarılıdır, hırslıdır ve asla pes etmez. En sevdiği...