Gitme

2.9K 179 521
                                    

Arabayı hızlı sürmeye başladı.

~Kalan Sahne~

-Minho benim içim rahat etmiyor acaba geri mi dönsek?

Dedi Felix.

-Şey Hyunjin'e dışarı çıktık mı desek?

Dedi Felix içi rahat etmiyordu. Elleri ile oynuyordu.

-Hyunjin'e mi gitmek istiyorsun? Sana o kadar şey yaptı Felix.

-Ona bağlıymış gibi hissediyorum

Minho arabayı yana çekti.

-Felix bana söylemek istediğin birşey var mı?

Dedi Minho.

-Bilmiyorum ki

Dedi Felix.

-O gece yaşanan herşey beni Hyunjin'e bağladı. Bilmiyorum bu hisleri hiç hissetmemiştim.

Dedi Felix.

-Nasıl bir his? Seni becerdiği için mi böyle düşünüyorsun?

-Bilmiyorum bana yaptığı o şeyle beni kendine bağladı. Bana ne yaptıysa sanki hamileymişim gibi hissediyorum.

Dedi Felix. Karnına dokundu.

-Kalçan sızlıyor mu Felix? O gece yaşanan şeyler yüzünden.

Dedi Minho. Felix kafasını salladı.

-Off Hyunjin off

Dedi Minho. Hyunjin'e karşı sinirlenmeye başladı.

-Felix tamam şimdi sakin ol. Yanına geliyorum şimdi bekle

Dedi Minho. Felix'in yanına arka koltuğa geçti.

-Şimdi Felix

Dedi Minho Felix'in yanına geçti. Felix koltuk kirlenmesin diye ayakkabılarını çıkarmış, bağdaş kurup oturuyordu. Minho ona abi gibi davranıyordu.

-Bak Felix. Saçma salak şeyler düşünme. Sen hamile olamazsın bunu ikimizde biliyoruz. Şimdi Felix Hyunjin sana sert davranmış buyüzden kalçan sızlıyor.

Dedi Minho. Felix'in karnından ellini çekti.

-beni abin gibi düşün lütfen yanlış anlama. Sen Hyunjin'e bağlı falan değilsin. Sen köpek misin de Hyunjin'e bağlı olucaksın? Saçmalama asla öyle düşünme.  Ve aklına saçma şeyler getirme. Sen hamile olamazsın Felix.  Hyunjin sana ne kadar sert davrandı bilmiyorum. Sana o evde neler yaptığını da bilmiyorum. O gece sana neler yaptı kim bilir. Biliyorum o geceyi sen kendi ellerin ile yapmak istemedin. Sarhoştun biliyorum. Sen daha çok gençsin. Hyunjin'e karşı birşey mi hissediyorsun?

-Ben bilmiyorum. Hyunjin'e aşık oldum sanırım. Kalbim bana yaklaşınca hızlı atıyor. Beni öpmesi ne kadar iğrenç gelsede güzel hissettiriyor. Bilmiyorum

Dedi Felix.

-Kafam çok karışık

-Seni anlıyorum Felix daha 19 yaşındasın ve bu şeyleri yaşamak için hazır değildin. Şimdi kendini topla ve nereye gitmek istediğini söyle

Leave me/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin