-Gitme Felix kal
~Kalan Sahne~
*Bu bölüm smut kısımlar içermektedir*
Sabah olmuştu. Felix Hyunjin'in yanında kalmamıştı. Yukarı geri çıkmıştı. Hyunjin ona yalvarsada.
Hyunjin tuttuğu güvenlikler ile konuşuyordu. Tekrar aynı şeyler olmasın diye tutmuştu güvenlikleri.-Onu gece için hazırlayın. Ne kadar ağlarsa sızlarsa takmayın kafanıza. Eğer zorluk çıkartırsa ona bu ilacı yarım yutturun.
Dedi Hyunjin. Bu gece tekrar Felix'e istemiyeceği şeyleri yapıcaktı. Ceza olarak tanımlıyordu bunları. Felix'e yapıcağı şey Hyunjin için mutlu edici iken Felix için değildi. Felix'in hayattı ile oynuyordu.
-Ama efendim
-Dediğimi yapan
Dedi Hyunjin.
-Ben gelene kadar uyanmış olsun. Onu gözü açık bir şekilde becermek istiyorum.
-Aranız gayet iyiydi neden böyle birşey yapmak istiyorsunuz efendim?
-Yakın arkadaşımla kaçmanın cezası olmalı değilmi?
Dedi Hyunjin.
-19 yaşında lütfen üstüne çok gitmeyin. Bence birazcık daha düşünün.
-Ben herşeyi gayet iyi düşündüm. Uyanınca onu besleyin. Dediğim gibi hapı yarım verin. Üstünü soyun. Ve yatağıma kelepçeleyin bu kadar zor birşey değil? Ben çıkıyorum gelince Felix uyanık olucak. Olmazsa onu siz düşünün
Dedi Hyunjin. Korumaları birbirine baktı. Hyunjin omzuna vurdu herhangi birinin. Sonra ise çıktı.
-Gördün mü Hyunjin omzuma dokundu woww
-Adam pis işlerini bize yaptırdı. Sen bana omzuma dokundu diyon. Adam sapık, 19 yaşındaki çocukla cinsel ilişki yaşıyacak sen ne diyorsun?
-Abart
-Ne abartması haklıyım. İçim acıyor çocuğu görünce. Birde o kadar güzel bakıyor ki. Ailesine ne diyecek bu çocuk? Ailesi bunları duyunca zorla evlendirmek zorunda kalıcaklar.
Dedi. Felix geldi koşarak kapıyı açmaya çalıştı. Görevlerini yapmak zorundaydılar o kadar para alıyordular. Aylık 100 bin dolar az para değildi. Korumalar Felix'i ittirdi. Felix ittirilince yere düştü.
-Ne yapıyorsun Hyunjin zarar vermeyin dedi
Felix sertçe yere düşmüştü.
-Bu da çok dengesiz
Dedi diğer koruma.
-Öyle deme Hyunjin duymasın
-Off nerden duycak?
Dedi koruma
-Ben sana yardım edeyim
-Dokunma bana
Dedi Felix.
-Tamam tamam dokunmuyorum.
Dedi koruma. Felix korkarak bakıyordu.
-Yemeğini ye
Dedi diğer koruma. Kaba davranmak zorundaydılar. Yoksa Felix onları dinlemiyordu. Yani Hyunjin öyle demişti
-Aç değilim.
Dedi Felix.
- Bugün eve gitmem gerekiyor. Yarın okulum var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leave me/Hyunlix
Romance[Angst okumak isteyenler "Bitti mi sanmıştın" bölümünden okumaya başlasın.] Lee Felix ve ekibi 1. sınıf olduğu için onlardan büyük olan Hwang Hyunjin ve ekibi onlara zorbalık yapıyorlardı. Ama Felix bilmediği birşey vardı zorbası Hwang Hyunjin ona k...