Oyun gecesi

1.4K 82 97
                                    

7 yıl öncesiydi.

~Kalan Sahne~

-Shop olmadığına nasıl inanıcağım? Sen yalancının tekisin.

-Yalancıyım öylemi?

-aynen öyle. Gece geç saatlerde arkadaşlarım ile takılacağım diyip takılmayan bir adamsın sen.

-Felix kızdırma beni hoş olmayan şeyler yaşınıcak

-Ne yapabilirsin bana? Gene yatağa bağlayıp bayılana kadar beni mi sikiceksin? Zaten ben bu olaylardan buraya gelmedim mi?

Dedi Felix.

-Felix saçmalama artık

-Ne güzel gerçekleri duyunca saçmalama demek. Beni ailem sana zorla verdi be. Çünkü senin yüzünden onların yüz karasıydım ben.

-Vay seni ne güzel kandırmışlar?

Dedi Hyunjin Felix'e bir adım attı. Felix geriye doğru adım attı.

-Beni kimse kandıramaz artık.

-Gerdek gecesini hatırlıyor musun Felix ? Sana o gece gerçekleri söylemiştim.

-Hatırlamıyorum.

-"Seni annen bana sattı" bu cümleyi dile getirmiştim. Belki şimdi hatırlamışsın. Bu hayatta senin bir ailen yok benim bir ailem yok bizim birbirimizden sığınacak başka bir limanımız yok.

Dedi Hyunjin.

-Benim annem böyle birşey yapmadı neden yapsınki?

-Saatliğine 20 bin alıyordu. Her siktiğimde seni, kartına para iniyordu. Sence babanın borçları nasıl kapandı Felix. O borçları sen benle yatarak kapattın. Seni ilk becerdiğim gece 100 bin dolar gitmişti annen kartına. Çok iyi hatırlıyorum.  Seni kullandılar ruhun duymadı. Ben sana aşık olmasaydım işleriniz daha feciydi. Sana acı verip hayatından hemen çıkardım. Yani kısaca seni orospu gibi kullanırdım.  Ama hikayede yanan sen olucaktın sadece. Tabi şimdi bu dediklerim sana ağır gelicek.

Dedi Hyunjin. Felix'e yaklaştı. Felix geri gitti.

-Neden benden kaçıyorsun Felix? Az önce kaba dayılık taslıyordun. Noldu biranda değiştin?

Felix'in kafası karışmıştı. Felix her kaçtığın da Hyunjin yaklaşıyordu.

-Bana yaklaşma!

-Sesini alçalt Felix yukarda kızımız uyuyor. Onu endişelendirme.

Dedi Hyunjin.

-Ha buarada kilo almışsın iyi olmuş. Artık vücuduna dokunurken korkmam. Bi yerlerin acır falan diye. Hiç çocuk doğurmuş bir insana benzemiyorsun. Yeni havan daha çok hoşuma gitti.

Dedi Hyunjin. Felix yavaşça duvara doğru yaklaştı.

-Biraz daha yaklaşırsan yumruklarımı kullanmaktan çekinmem.

-Wow kendini koruyabiliyorsun demekli.

Dedi Hyunjin. Felix'e yaklaştı. Felix Hyunjin'in yüzüne sertçe bir yumruk attı. Bu yumruk Hyunjin'in burnuna gelmişti. Felix'e İngiltere yaramıştı. Hızlıca yukarı çıkmıştı bu onu biraz durduracaktı. Hyunjin'in burnu kanıyordu. Burnunu hemen sildi. Siler silmez yukarıya çıktı. Felix nereye kaçacağından kafası karışmıştı. Hyunjin'den korkmuyordu fakat. Hyunjin gibi adamların ne yapacağı belli olmuyordu. Hyunjin Felix'i yakaladı. Bileklerinden tuttu önü. Yatağa doğru fırlattı sonra. Felix'in siyah saçları bozuldu. Felix hemen yataktan kalktı.

Leave me/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin