Hikayemize başlamadan önce..
Ben Kardelen. Bu klasik bir konuşmadır her ficimde vardır. Umarım Ficimi beğenirsiniz ve severek okursunuz. Ve yorum yapmayıda unutmayın. Son bir şey daha YouTube hesabımı takip edermisiniz? Ayy çok tuttum şimdi hikayemize başlıyalımAh doğruya ben bunu...ben bunu söylemiştim.. sanırım 17 Ağustos 2023 tarihinde söylemiştim. Peki kimdim ben? Neden buradaydım neden yazıyordum bu sattırları? Kimdim ben söylesen kimdim? Doğru ben bu hikayeyi yazan kişiyim HYUNLİXANDME. BEN HYUNLİXANDME Tekrar görüşüceğiz demiştim özlediniz mi beni? Diyorumda ya herşey böyle bitmeseydi. Ya herşey bambaşka bitseydi nasıl olurdu? İşte bu soruların cevapları burada yazıyor olucak. İyi Okumalar..(Kitaptan alıntıdır)
Felix herzamanki gibi geç kalmıştı. Bunu sık sık yapıyordu. Okula gitmekten nefret ediyordu lix. Gözlük taktığı için çokça kez zorbalık görmüştü. O iğrenç 4 kişilik olan gruptan. Telfonuna bildirim gelmişti. Bu sevdiği arkadaşı Han'dan gelmişti.
"Felix şu telefonu aç amk"
"Felix gel şuraya yoksa seni gebertirim"" Han kişisinden +4 arama"
Of gene başladık. Aa merhaba ben Lee Felix genelde lix derler bana. Ve her zaman geç kalkarım hayır bu alışkanlık değil. Bu bazı şeylerden kaçmak için. Hikaye devam ettiğinde daha iyi anlıyacaksınız. 19 yaşındayım ve birinci sınıf öğrencisiyim. Abartılı giyinmeyi sevmem. Bol kıyafet giymeyi severim. Ve şimdi bunları boşverin çünkü okula gitmem gerekiyordu. Kıyafetlerimi giydim kulaklığımı aldım ve lanet olsun ki gözlüğümü taktım. Ve evden çıkıcaktım ama çıkmadan önce babam ve anneme görüşürüz demem gerekiyordu.n
-Ben çıkıyorumm
Babam kahvaltı sofrasında çayını yudumluyordu.
-Babişine öpücük yok mu?
-Of baba
-Öpmüyecek misin?
Keşke bu olucakları önceden bilseydim doyasına öperdim babamı.
-Hıh küstüm
-Ya baba
-Hıh küstüm
Felix babasına yaklaştı ve yanağına öpücük kondurdu.
-Babam bana küs müsün?
-Sana nasıl küse bilirim ki balım
Saçlarımı kokladı babam. Sanki olucak herşeyden haberi varmış gibi. Şuanki kafam o zaman olsaydı o düğüne gitmezdim babam.
-Oh mis kokulum
Dedi. Sonra hayatımı karartan o kadına sarıldım.
-Hadi görüşürüz annesinin bebeği
Yalanını sikeyim. Herşey elbelt gün yüzüne çıkıcaktı. Bende babamın yaptığı şeyi yaptım zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leave me/Hyunlix
Romance[Angst okumak isteyenler "Bitti mi sanmıştın" bölümünden okumaya başlasın.] Lee Felix ve ekibi 1. sınıf olduğu için onlardan büyük olan Hwang Hyunjin ve ekibi onlara zorbalık yapıyorlardı. Ama Felix bilmediği birşey vardı zorbası Hwang Hyunjin ona k...