"Eve dönemedim ama bilir o beni" çünkü eve dönemememin sebebiydi

402 15 368
                                    

Gitmene asla izin vermiyeceğim..

~Kalan Sahne~
(Magazin, Kolye, Kaçış, Gitme adlı bölümlerden uyarlanarak yapılmıştır)

Ve dediğinide yaptı gitmeme asla izin vermedi. Ne kadar çırpınsamda asla dönüşü olmuyacaktı. Yani olamamıştı. Hyunjin beni kullanmıştı. O zamana göre konuşmak gerekirse.. Dün geceyi yarım yamalak hatırlıyordum. Beni tamamen hatırlatan şey bedenimdi sadece.

Felix yavaştan uyanıyordu. Yani ızdıraba uyanıyordu. İnliyordu. Üzerinde zorbasının çıplak bedeni yatıyordu. Gözlerini yavaşça araladı. Kendine yeni yeni geliyordu.

-Başım

Evet başım çatlıyacak gibiydi. Bildiğin patlıyacaktı sanki. Kendimi, yatağımda zannediyordum. İşte bu kadar çocuktum. O gece olgunlaştırdı beni. Gözlerimi tamamen açtığımda Hyunjin'in çıplak bedeni ile karşılaşmıştım. O an çığlığı basmıştım. Buda üzerimde yatan Hyunjin'i kaldırmıştı.

-Felix noluyo?

Demişti. Yeni uyanıyordu. Esnedi. Onu ilk defa böyle görüyordum. Çok güzel görünüyordu.

-Benim burada ne işim var? Neresi burası?

Dedim daha bedenime bakmadan.

-Dün geceyi sanırım hatırlamıyorsun lix


Demişti. Ona bakakaldım.

-Ne dün gecesi?

Ah be lix'im hiçbirşeyi bilmiyorsun be gülüm. Evet kafayı sıyırmıştım o geceden sonra. Hyunjin gözlerimin içine bakıyordu. Sonra kafasını vurdu.

-Doğru dün gece sen sarhoştun

Ne? Ben ve sarhoşluk mu? Ne saçmalıyordu bu!?

-İn üstümden!

-Felix ne saçmalıyorsun?

-Dokunma bana!

-Dün gece dokunmam için yalvarıyordunt?

-Hayır öyle birşey yaşanmadı yalan söylüyorsun! Ben evime gideceğim

-Dünden sonra sadece tek evin benim Felix

Sakinliğini koruyordu Hyunjin. Felix üstündeki yorgan ile banyoya gitti. Arkasından o gecenin sahibi Hwang Hyunjin. Felix ilk başta şaka falan olduğunu düşünmüştü. Fakat bedenindeki morarıkları görünce dank diye oturmuştu kafasına.

-İşte gördün Felix biz dün gece seninle seviştik

Gülüyordu. Felix'in gözünden yaşlar damlamaya başladı. Kapıyı sertçe kapattı tamda Hyunjin'in yüzüne. Yavaşça çöktü yere. Ağlıyordu hıçkıra hıçkıra.

-Felix aç kapıyı sevgilim

-Senin sevgilin falan değilim git beni yalnız bırak

-Seni yalnız bırakıyayımda zarar mı ver kendine? Bak lix ister inan ister inanma ama dün gece benimle namusunu kirlettin yatarak. Sen benimsin. Ve benim olmaya devam ediceksin

Leave me/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin