Final

2.6K 113 277
                                    

-Kızımız yokmuş

~Kalan Sahne~

Dedi Felix. Ağlamaya başladı. Kızına daha yeni kavuşmuşken kaybetmek acı vericiydi. Hyunjin Felix'in yüzüne iyice baktı.

-Şaka mı yapıyorsun?

-Sence şaka yapıyormuşum gibi mi duruyo?

Dedi Felix. Elli ayağı titriyordu.

-Nerdeymiş?

-Bilmiyorum bilmiyorlar

Dedi Felix. İlk göz ağrısını kaybetmişti. Aynı hayalleri gibi oda karanlığa bürünmüştü.

-Merhaba balıkçı

Dedi Olivia. Limana gelmişti.

-Felix sakin ol polisi arıyacağım ve ellerinden geleni yapıcaklar.

Dedi Hyunjin.

-Özür dilerim kızımız benim yüzümden kayboldu.

Dedi Felix. Hyunjin'e sarıldı. Siyah saçlarını sevdi Felix'in.

-Saçmalama herşey senin yüzünden değildi.

-Benim yüzümdendi gelmeseydin belki bunları yaşamıyacaktık.

-O adamların sana tecavüz etmesine izin mi verseydim Felix? Saçmalama asla

Dedi Hyunjin. Felix hıçkıra hıçkıra ağlıyordu Hyunjin'in omzunda.

-Hadi gidelim Felix

-Nereye?

-Nereye olabilir? Kızımız kayıp. Emniyete

Dedi Hyunjin.

-hadi gidelim o zaman

Dedi Felix. Hyunjin'in ellinden tuttu. Arabaya kadar tuttu ellini. Gelince bıraktı.

-Arabayı sen kullanıcaksın Felix

-Ben araba yok kullanamam hemde şimdi yok hayır.

Dedi Felix.

-Benim için

Dedi Hyunjin. Felix Hyunjin'e baktı.

-Tamam ver anahtarı

Dedi Felix. Hyunjin baktı. Felix bu sefer laf bile sokmamıştı. Hyunjin anahtarı verdi. Ve arabaya bindi, Felix'te bindi ardından. Felix Hyunjin'e tekrar tekrar aşık olmuştu. Ama bu sefer farklıydı o küçük çocuk büyümüştü. Emniyete gelmiştiler. Hyunjin arabadan indi. Felix'in inmesini bekliyordu. Felix arabadan indi. Hyunjin Felix'e doğru yürüdü. Kar yağıyordu. Hyunjin Felix'e ellini uzattı.

-Felix biliyorum bana hala kızgınsın ama senden birşey istiyorum kızımız için benim ellini tutar mısın?

-Hyunjin

Dedi Felix.

-Peki istemiyorsan anlayabilirim.

Felix'in siyah saçlarına karlar yağmaya başladı. Hyunjin'inde kafasına karlar yağmaya başladı. Hava çok soğuktu. Felix Hyunjin'e yaklaştı. Felix Hyunjin'in dudağını öpmüştü. İlk defa.

Leave me/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin