Kaçırılmak

2K 117 416
                                    

-O kafede fingirdediğin adamda kimdi?

~Kalan Sahne~

-Hyunjin ne saçmalıyorsun? Ben kimseyle fingirdemedim Hyunjin. Ben sana aittim.

-Yalanlarını duymaktan bıktım artık Felix. Benimle sevmiyerek evlendiğini biliyorum.

-Hyunjin ben seni seviyorum.

Dedi Felix.

-Beni sevsende sevmesende benim çocuğumu taşıyorsun karnında ve biz evliyiz.

-Ya bana iftira atma Hyunjin. Ben hiçbirşey yapmadım.

Dedi Felix. Hyunjin Felix'i yattağa fırlattı. Felix yatakta zıpladı Hyunjin'in fırlatmasıyla. Hyunjin Felix'in üstüne tırmandı. Felix'in gömleğini yırttı.

-Bırak benii istemiyorum bu gece

Dedi Felix. Gözleri dolmaya başladı.

-Sus Felix. Beni aldatmadan önce düşünücektin. Öğrenmiyeceğimi mi sandın? Heryerden seni izliyorum Felix. Heryerde korumalarım var. Senin ne yaptığının her dakikasına biliyorum. Şimdi cezanı çekme vakti Felix.

Dedi Hyunjin. Felix'in ellerini tuttuyordu. Felix kıpırdıyordu. İstemiyordu. Yalan uydurması gerekliydi.

-Ben evde canım sıkılıyor diye iş görüşmesine gittim sadece seni aldattığım falan yok benim

Dedi Felix.

-Ah öyle mi?

Dedi Hyunjin. Felix'in gözü dolmaya başladı. Hyunjin cüzdanından paralar çıkardı. Felix'in yüzüne attı. Cezasını çekmek zorundaydı Felix. Yaptığı her şeyin cezası vardı. Kıpırdıyordu çünkü bunu yapmak istemiyordu.

-Birazcık daha kıpırdarsan Felix daha çok canının yanmasına neden olucak.

Dedi Hyunjin. Felix istemiyordu. Ama Hyunjin'e karşı çıkamıyordu. Zaten oldukça zayıftı. Hyunjin'le evlendikten sonra zayıflamıştı.

-Hyunjin

Dedi Felix.

-Beni neden sexs oyuncağı olarak görüyorsun? Benimde duygularım var

Dedi Felix. Ağlıyordu her zamanki yerinde.

-Seni bu yüzden sevmiyorum Hwang. Sadece kendini ve sikini düşünüyorsun. Lütfen biraz benimde isteklerimi yap. Ben senin kölen değilim

Dedi Felix.

-Soy adını taşıyorum evet ama ben böyle hayat istemiyorum.

-Sus Felix

-İşine gelmeyince sus dimi Hyunjin.  Ben sana aşığım. Sana değer verdiğimi anlamıyormusun sen neden bana bunları yapıyorsun ya.

-Benden boşanmak mı istiyorsun?

-Hayır istemiyorum.

-O zaman karşı çıkmıyacaksın Felix

-Böyle ilerleyemeyiz Hyunjin. Ben bu yatağa seninle istiyerek sexs yapıyorum. Ben bu yatağa sen istiyorsun diye yaptığım şeyleri bir günde benim için yap bir kerede benim istediğim şeyi yap.

Leave me/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin