Kaybolmak

1.4K 83 41
                                    

Dedi Jeongin. Olivia'ya arkasını döndü. Olivia birşeyleri hissetmişti.

~Kalan Sahne~

Felix bu gecenin asla böyle devam edeceğini düşünmemişti. Gemiler tek tek ayrılıyordu rıhtımdan. Felix Hyunjin'in yüzünü seviyordu.

-Uyan Hyunjin'im hadi.

Dedi Felix. Gözlerinde yaşlar damlıyordu Felix'in. Denizdeki dalgalar Hyunjin'i de alıp götürmüştü. Bu gece Hyunjin Felix'i ilk gördüğü limanda canını veriyordu.  İlk orada aşık olduğu limandı orası. O iskelede, o limanda  çocukluğu geçmişti Hyunjin'in. Hyunjin koskoca Hyunjin bir bıçak yarasına dayanmaz oldu.  Felix'in ellinde kanlar vardı. Zordu çok zordu Felix için. Ne kadar Felix'e ızdırap çektirmişti. Ama yine onun koynunada hayatına son veriyordu.

-Uyan Hyunjin'im uyan..

Dedi Felix. Hyunjin'de hiçbir tepkime yoktu. İnsanlar olayı izliyordu. Felix dayanamıyordu. Hiçbir  ambulans gelmemişti dakikalar geçiyordu. Felix ağlıyordu. Olivia uyuyamamıştı. Birşey olduğunu seziyordu. Ayağa kalktı Olivia. Telefonunu aldı. Kapıyı açtı. Evden dışarı çıktı.

Birkaç dakika sonra Hyunjin'i alıp gittiler. Felix'i balıkçı aldı götürdü evine. Felix'i şöminenin başına oturttu.  Felix'i tekrar şoka sokmuştular.

-Her şey benim yüzümden oldu

Diyordu Felix sürekli. Dışarda çok sert bir fırtına vardı. Felix Hyunjin'in arkasından gidememişti. Balıkçı Felix'e hap uzattı.

-Al iç evlat bu seni rahatlatıcak

-ilaç falan istemiyorum Hyunjin'e gideceğim.

-Hyunjin bana senden bahsederken benden nefret ediyor diyordu şimdi ne değişti?

Dedi balıkçı.

-Sana ağrı kesici veriyorum sıkıntı yok hata biraz geç uyu şu köşede daha iyi olursun.

-Hyunjin böyleyken ben bunu yapamam kızımın babası hastanedeyken uyku gözüme nasıl girebilir? Bırak gideyim Hyunjin'in bana ihtiyacı var. Ben Hyunjin'i kaybetmek istemiyorum. Onsuz yaşayamam.

Dedi Felix.

-Onu bu kadar seviyorsan neden o yanındayken gösteremedin.

-Yapamazdım

-Yapamazdın neden yapamazdın Felix. Çünkü o seni aldattı dimi? Felix Hyunjin sensiz yapamaz. Sende Hyunjin'siz yapamazsın anla artık. Şimdi senin için ölmeyi bile göze alan çocuğun yanına git. Ve ona artık gerçek sevgiyi göster.

Dedi Balıkçı.

-Ben daha onu süründürecektim bu kadar acı bir şekilde gidemez tamam mı? O bana ne yaptıysa bende onu yapacağım. Aslında fikrin güzelmiş ilk başta gerçek sevgiyi göstereyim ondan sonra onun yaptığı gibi kendime aşık edeyim ondan sonra hiçbirşey olmamış gibi onu aldatta bilirim zorla onu ailesinden koparıp sikebilirim sonra hayatını mahvedeyim çok iyi bir fikirmiş çok teşekkürler balıkçı.

Dedi Felix dışarı çıktı. Gözleri doluyordu Felix'in. Hyunjin ile bir sürü anısı vardı. Böyle olmalarını kendisi istemişti. İntikamını almak istiyordu. Sonuçta hayatını mahvetmişti. Ama kalbi buna izin vermiyordu. Yüzlerce şans vermişti oysaki. Hepsinin sonu aynıydı. Çok kararsızdı. Ne olursa olsun sadece bir yolu vardı. O da Hyunjin'di. Ne yaparsa yapsın genede ona kalıyordu. Ailesimi vardı Felix. Hepsini silmişti. Geçmişinden kalan sadece arkadaşları vardı. Onlarada (Jeongin için) arkadaş denirmiydi bilemiyorum artık. Felix yinede Hyunjin'in arkasından gitti. Ne yapmış olursa olsun onun arkasından gitmeyi seçmişti. 

Leave me/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin