Hazırlık

2.2K 147 394
                                    

Dedi Minho.

~Kalan Sahne~

-Sende kimsin ne saçmalıyorsun sen?

-FELİX'İMİ ALMAYA GELDİM!

Dedi Minho. Felix'in annesini ittirdi. Hiç kimse yoktu. Sadece Felix'in ailesi vardı.

-Beyefendi ne yapıyorsunuz derhal gidin evimden!?

Dedi babası. Minho etrafı geziyordu hızlı bir şekilde. Felix'i arıyordu. Ama hiçbir yerde bulamıyorlardı onu.

-FELİX NERDE!?

Dedi Minho. Felix'in babasını yakasını tuttu.

-NİŞANLISI ALDI GÖTÜRDÜ SEN KİMSİN?!

-NİŞANLISI MI?

Dedi Minho. Felix'in babasını yakasını bıraktı.

-Nereye gitmiş olabilirler acil söyleyin?

-Ne biliyim ben

Dedi Babası.Minho hemen aşağı inip arabasına binip gitti. 18 yıldan beri aradığı kardeşini bulmuştu. O Felix'ti...

Hyunjin Felix'i eve götürmüştü. Kendi evine. Hyunjin ailesini otele bırakmıştı. Çünkü Felix'le kavga etme oranları yüksekti. Felix yüzüğü ile oynuyordu. Hyunjin evinin kapısını açtı.

-Geç Felix

Dedi Hyunjin. Felix geçti. Burada istemediği çok anı yaşamıştı. Korkuyordu Hyunjin'den.

-Yatak odasına git Felix birazdan geliceğim.

Dedi Hyunjin. Felix sözünü dinledi Hyunjin'in. Yatak odasına gitti. Hyunjin kırmızı şarabı ile geldi.

-Niye çekiniyorsun Felix otur

Dedi Hyunjin. Felix yatağın üstüne oturdu. Hyunjin ise tam karşısındaki koltuğa.

-Hyunjin bence alkol alma.

-Felix.. Felix soyun

Dedi Hyunjin. Kadehine şarabını doldurdu. Felix'i kullanıyordu. Felix Hyunjin'e bakıyordu.

-Sana soyun dedim Felix bakma bana öyle bu geceyi kutlamalıyız sonuçta yarın evleniyoruz

-Hyunjin seninle evlenmek istemiyorum. Ne seninle o iğrenç şeyleri yapmak istiyorum nede seninle evlenmek istiyorum.

-Of Felix kaşınıyorsun soyun dediysem soyun

-Yarın soyunsam olmaz mı?

-Olmaz. Eğer yapmıyacaksan ben seni soyarım hiç sıktı değil

Dedi Hyunjin ayağa kalktı. Felix'in gömleğinin düğmelerini açtı.

-Hyunjin lütfen bak zaten sana aittim ben nişanlandık bu gece lütfen yapmıyalım. Yarın evleniceğiz zaten.

Dedi Felix. Hyunjin istemiyordu, artık ailesinide. Felix'i geriye doğru ittirdi.  İttirmesiyle kapı çaldı.

Leave me/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin