Yalan

2K 126 119
                                    

Birkaç hafta sonra

Felix, Hyunjin ile anlaşmaya başlamıştı evlendikten 1 hafta sonra. Artık isyan etmiyordu Hyunjin'e. Ailesi evlendiğinde beri gelmemişti Felix'i ziyaret etmeye. Sadece Felix için Hyunjin vardı artık. Beraber okula gidiyordular beraber çıkıyordular. Bu 1 hafta içinde Minho ve Jisung'da yakınlaşmaya başlamıştılar. Yakın arkadaş gibi. Seungmin hâlâ Bangchan' dan nefret ediyordu. Changbin ve Jeongin'e hiç girmiyorum bile. Felix'in arada karnı ağrıyordu. Sancılar saplanıyordu karnına. Hyunjin masaj yapınca geçiyordu. Geceleri ağrıdan uyuyamıyordu. Hyunjin, Felix'i  doktora bile götürmüyordu. Yalan attığı ortaya çıkmasın diye. Felix sancılar içinde ölürken o neler çektiğini bilemezdi. Ama artık Hyunjin'e aşık olmuştu Felix. Her gece cinsel ilişkiye girsede yinede Hyunjin'i seviyordu. Sonuçta yalan olsada Hyunjin'in çocuğunu taşımıyormuydu karnında? Felix alışmıştı bu hayatta. Her gece sikilmeye, her yaptığı  şeyi kıskanılmasına, en çokta Hyunjin'in karısı olmasına. Gece sancıdan uyuyamamıştı Felix. Hyunjin kalkınca uyuyabilmişti.

Sabah olmuştu. Hyunjin hâlâ Felix'in karnına masaj yapıyordu. Rahat bir şekilde uyuyabilmesi için.

-Felix'im hadi sevgilim.

Dedi Hyunjin. Felix inliyordu.

-Hadi Felix kalk sabah oldu. Hadi güzelim

Dedi Hyunjin. Felix'in saçını sevdi. Felix kalktı.

-Günaydın Hyunjin

Dedi Felix. Gözünü açtığı gibi.

-Günaydın Sevgilim. Rahat uyuyabildin mi?

Dedi Hyunjin.

-Uyudum da Hyunjin artık doktora gitmem gerekmiyor mu?

-Doktora falan gidemezsin Felix

-Ama Hyunjin belki bir ağrı kesici verirde ikimizde rahat şekilde gece uyuruz.

-Felix hayır dedim. Birşey olursa zaten ben doktoru getiririm

-Hyunjin ya bebeğimize birşey olduysa?

Dedi Felix. Karnına dokundu.

-Bebekler annenin hissettiklerini anlaya biliyormuşlar. Belkide ondandır. Genelde seni üzünce olmuyor mu bu sancılar?

-Hyunjin daha o kadar büyümesi imkansız. Lütfen doktora gidelim.

Dedi Felix.

-Felix kalk hadi okula geç kalıcağız.

-Ben yokken böyle değildin. Geç kalıyordun. Ve beni yerden yere sürüklüyordun. Hem ben bu çocuğa bakamam Hyunjin. Ben okumak istiyorum

Dedi Felix. Azcık azcık olsada gözü dolmaya başladı.

-Felix hadi kalk yemek yiyeceksin sonra okula gidiceğiz. Hadi sevgilim

Dedi Hyunjin. Felix kalktı. Günlük rutini tekrar başlamıştı. Gitti yüzünü yıkadı Felix. Hwang Felix'in günlük rütiniydi. Yüzünü yıkıyordu. Hyunjin geldi. Bellini kavradı. Felix'in boynunu öpmeye başladı.

Leave me/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin