eve geldiğimiz de nelssonu kapınan kapının üstüne iterek dudaklarına yapıştım. nelsson anında karşılık verirken bu basit bir öpüşme değildi. fazla ateşliydi ve ikimizi de yakacaktı.
alt dudağını ısırdığım da ağzının hafifçe aralanmasını sağladım ve dilimi içeri gönderdim. o da dilimi kabul ettiğinde ıslak bir şekilde öpüşüyorduk.
elimi aşşağı götürüp pantolonun üstünden okşadım penisini. nelssonda derin bir inleme kazandığım da gülümsedim. nelsson benden ayrılarak "mesut...dur." dedi dayanamıyormuş gibi.
alt tarafını okşamaya devam ederken "gerçekten durmamı istiyor musun?" dedim dudaklarına kısa bir öpücük kondururken.
"sarhoşsun, ilkimizin ayık kafayla olmasını istiyorum." dedi elleri omuzlarımdaydı.
"kafam ayık zaten. iyiyim ben aşkım." dedim dudaklarını dudaklarıma hapsederek. o da durmayacağımı anlamış olmalı ki bir şey söylemeyerek karşılık verdi bana.
belimden tutarak bana yön verdiğin de beni merdivenlere doğru götürdü. dudaklarımız ayrılmazken nelsson bir anda ellerini kalçama götürdü ve beni havaya kaldırdı. bacaklarım beline dolanırken onun da uçuşa geçtiğini anladım.
öpüşerek merdivenlerden çıktığımız da beni odasına götürdü ve kapıyı kapatmadan yatağa attı. durmayarak üstüme çıktığın da boynuma yöneldi. biraz boynumda oyalandığın da doğrularak tişörtünü çıkarttı. beyaz teni ve hafif belirgin baklavaları gözümün önüne serildiğin de ellerimi baklavalarına götürerek okşadım.
benim de tişörtümü çıkarttığın da boynumdan aşşağı doğru inerek penisime kadar geldi. pamtolonumu ve baksırımı çıkarttığın da kendisininkini de çıkartmıştı. ikimizde tüm çıplaklığımızla duruyorduk şuan.
nelsson o kadar hızlı davranıyordu ki yetişemiyordum ona. kasıklarıma öpücükler kondurduğun da penisimin başından başlayarak oralarıda öpüyordu.
dayanamayarak elimi kafasına götürdüm ve saçlarını çekiştirdim. bu halime güldüğün de alttan gülümseyerek bana bakarak "sabırsız." dedi.
ona güldüğüm de penisimi ağzına alarak yalamaya başladı. ani gelen zevkle inlemiştim. hareketlerine devam ederken hızlanmıştı. saçlarından tutarak kafasını bastırdım penisime doğru. boğazına kadar girdiğini hissettiğim de şaşırdım. niye öğürmemişti lan bu piç kurusu?
"lan!" dedim yerimde doğrularak.
gözleri yaşarmış bir şekilde bana bakarken "noldu?" dedi şaşırarak
"niye öğürmedin? sakso mu çektin lan daha önce?" dedim şaşkınlıkla.
"mesut ne diyorsun allah aşkına?" dedi kaşlarını çatarak.
"öğürmedin?" dedim çattığım kaşlarımla
beni umursamayarak sakso çekmeye devam ettiğin de aldığım zevkle bütün düşüncelerim gitmişti ve saf zevke odaklanmıştım.
geleceğimi hissettiğim de ağzından çıkardım penisimi. nelsson bunu anlamış olmalı ki sırıttı ve dizlerinin üstünde doğrularak penisini yüzüme doğru getirdi. hiç sorgulamadan ağzıma aldığım da iştahla emmeye başladım.
ellerini saçlarımda hissettiğim de kafamı kaldırıp yüzüne baktım. gözleri kararmıştı resmen. sanırım bu gece sağ çıkamayacaktım.
yukardan kafasını aşşağıya eğmiş dikkatli bir şekilde bana bakarken elleriyle kafama yön verip devam etmemi sağladı. bir süre sonra geri çekildi.
dudaklarıma yapışırken hrr'lamıştı resmen.
yanda duran komidinden kayganlaştırıcı çıkarttığın da yüzüme baktı izin istercesine. gülümsediğim de beni belimden tutarak döndürdü ve kalçamı havaya kaldırmamı sağladı. parmaklarını ağzıma getirdiğin de iştahla yaladım. beyaz çikolota yermişçesine.yeterince emdiğim de parmaklarını deliğim de hissettim. bir parmağını içime gönderdiğinde inledim. alışmam için biraz ileri geri yaptığın da ikinci parmağını da yollamıştı.
tekrardan büyükçe inlediğim de alışmam için içimde parmaklarıyla makas hareketi yaptı. acı gitgide zevke dönüştüğün de artık zevkten inliyordum. nelsson da bunu anlamış olmalı ki parmaklarını içimden çıkardı.
kayganlaştırıcıyı ilk önce kendi penisine ardından da deliğime sürmüştü bolca. canımın acımasını istemediği belliydi. belimin iki yanından tutarken penisinin başını soktu deliğime. acıyla bağırdığım da kafamı arkaya çevirerek "yavaş olsana dürzü!" dedim sinirle
"pardon aşkım." dedi ve kendini tamamen ittirdi tek seferde. gözlerim acıyla kapandığın da tekrardan bir çığlık kopmuştu ağzımdan.
üstüme doğru eğildiğin de kafamı eliyle çevirerek dudağımı öpmeye başladı. ona karşılık verdiğim de biraz alışmıştım. dudaklarından ayrıldığım da "devam et." dedim emir vererek.
ileri geri yapmaya başladığın da kısa sürede içimde ki penise alışmıştım. ulan adamda ki yarrak yarrak değil boruydu amk.
nelsson içimde ki gel gitlerine devam ederken "deliğin çok sıkı." dedi tahrik olmuş sesiyle.
tam o anda zevk noktama vuruş yaptığın da büyük bir zevkle inledim. zevkten gözlerim kayarken kendimde cevap verecek gücü bulamamıştım. nelsson hızlandığın da tenin tene çarpma sesi fazlasıyla geliyordu.
"hızlı.." dedim nefes nefese. zevk noktamı bulduğunu anladığı için daha da fazla hızlanmıştı. aynı zamanda alttan kendimi çekiyordum. iki taraflı zevkten dolayı çok fenaydım.
nelsson büyükçe inlediğin de deliğimde hissettiğim ıslaklıkla geldiğini anladım. içimde bir kaç kere daha gel git yaptığın da bende boşalmıştım. nefes nefese kendini yanıma attığın da bende nefes nefeseydim.
kafasını bana döndürdüğün de "güzel miydi?" dedi elini yanağıma atıp okşamıştı.
kafamı salladığım da gülümseyerek "bir daha sik denilecek cinsten." dedim.
o da bu dediğime güldüğün de deliğimde ki menileri temizleyerek beni kendine çekip sarıldı. ikimizde yorgunluktan birbirimize sarılarak uyumuştuk.
çok bekledığınız bolum.
ve evet nelsson ustte hahahwhah.
ama aralarında üstte altta mevzusu yok. öyle denk geldi işte sorgulamayın ahhashah
KAZANDIK VE BUNUN ŞEREFİNE SMUT YAZDIM AHAHAHHAS
ramos ne izletecek bizlere merak etmeyen yoktur...