Zbiegając po schodach czułem bicie mojego serca. Pokonawszy ostatni schodek poczułem jak wpadam na kogoś. Chodź wtedy było mi to zupełnie obojętne to na prawdę potrzebowałem chwili wsparcia i jakby odruchowo tego kogoś obijałem a ten ,,ktoś" bez zastanowienia zamknął mnie w szczelnym uścisku chowając mnie w swoich wielkich ramionach. Ciepło.. Moje przemyślenia przerwał ciepły głos dochodzący z nad mojej głowy. 

-Co się stało maluszku? - Zapytał chłopak (już wtedy bez wątpienia wiedziałem że to chłopak) swoim ciepłym i melodyjnym głosem wzmacniając uścisk. Po paru próbach wydobycia z siebie jakiegokolwiek sensownego dźwięku poddałem się i nadal nie puszczałem chłopaka. On też jakoś niezbyt protestował. 

-Eryś! Wszędzie cię szukałem, daj mi to jakoś wyjaśnić! - rozpoznałem za plecami głos Adriena lecz nie miałem naj mniejszego zamiaru się odzywać. - Ej! Alan, puszczaj go! On jest mój! - kontynuował. Ja? Jego? To chyba jakiś nie śmieszny żart. Alan? Ładne imię.

-No naj wyżej był ,,twój" lecz jak widzisz już nie jest. - powiedział chłodno chłopak, dużo chłodniej niż jak mówił do mnie.

-A to akurat nie twoja sprawa! Eryś błagam daj mi ostatnią szansę! - próbował postawić na swoim Adrien. - To nie tak jak myślisz! - kontynuował.

-Skończ już. - powiedział głośno Alan przyciągając wielką dłonią moją głowę do jego piersi. 

-Ughh!!! - Odsapnął i wnioskując z tego że nie słyszałem ani słowa z kłótni chłopaków ewidentnie poszedł na zajęcia. W sumie też powonieniem na nich być, jest po dzwonku ale nie wiem czy mam siłę cokolwiek dziś jeszcze zrobić. Po prostu chyba pójdę do domu. Po woli zacząłem się wyplątywać z objęć chłopaka. 

-Znasz go? - zapytał ciepło patrząc mi w oczy delikatnie się uśmiechając. W odpowiedzi tylko kiwnąłem głową bo jak tylko otwierałem usta z zamiarem powiedzenia czegoś od razu w oczach zabierały mi się łzy. Otarłem pozostałe łzy przydługim rękawem swetra. 


C.D.N ;3

Siemka! dziś trochę krótszy rozdział ale wstawiam go wcześniej bo wczoraj wieczorem go zaczęłam! Stwierdzam że będę bardziej regularnie wstawiać rozdziały :P. Proponuję Poniedziałki, wtorki i środy o 15:00. Miłego dzionka! 

Bo małe jest piękneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz