SÜPRİZZZZZZZ
BÖLÜMÜ SINIR DOLMADAN ATTIM
[HAYKIRAN YÜREK]
[SON BAKIŞ]
11.Bölüm
550 vote, 1 K yorum
Bu sefer gerçekten sınır dolmadan bölüm gelmeyecek.
Ve biz 200 K olduk 🥳🥹
Çok mutluyum büyüyoruz canlarım.
Sezen Aksu,
Son bakış,
Tükeneceğiz,
Geri dön._____
Kalbim acıdan göğüs kafesimi delip geçer gibi çarparken göz yaşlarım bir bir dökülüyordu göz pınarlarımdan.
Acıdan vücudum direncini kaybedip yere doğru yaplalanırken beni kendisine çekip sıkı sıkıya sardı az önce kollarında dans ettiğim adam. Beyaz gelinliğim kana bulanmıştı. Ben kandan nefret ederdim. Gözleri gözlerimi buldu sanki kendi acısından çok benim acımı his ediyor gibi bir hali vardı. Onunda yarası vardı. Gözlerini an be an kan akan bölgeme sabitlemiş, göz bebekleri titriyor kaybetme korkusu benliğini alev gibi sarıp yakıp kül ediyordu.His ettim, gördüm gözlerindeki acıyı.
Etrafimda uğultulu sesler, bağrış sesleri yükseldi ama beynim algılama yetkisini kaybetmişte anlamıyormuş gibi bir halim vardı. Dudaklarını oynatıyor bana bir şeyler diyordu uğultulu işitiyor ama anlayamıyordum. Şurum yerinde değilmiydi benim. Hayal mı görüyordum.
"ŞİLAN "
İki kalın bariton ses çınlandı kulağıma dolan gözlerimi Merdan Asafin kanayan omzundan ayırıp sesin yükseldiği yere baktım. İnanmadım, geldiğini kabullenmek istemedim. İmkansızdı hayır hayır inanmıyorum. Elimin altında kanayan yaralı bedene çevirdim gözlerimi. "Kurbanın olurum..daya-" kesik kesikti sesler. Tekrardan baktım az önce gelen sesin olduğu yere.
O gelmişti.
Yiğit gelmişti.
Ela gözlerine kan oturmuştu, başını hayır anlamında salladı. Elinde silah vardı ama. Bir zamanlar saçımı okşamaya bile kıyamayan adamın elinde silah vardı.
Şilan o bir asker unutma diyen içsesime şunu demek istedim. Ben ve kollarında olduğum adam yaralı. Karşımızda duran adamın elinde silah var. Ne düşünmeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐻𝐴𝑌𝐾𝐼𝑅𝐴𝑁 𝑌Ü𝑅𝐸𝐾
General Fiction[KÜFÜR VE YETİŞKİN UNSUR İÇERİR!! ] • • • Adamın yüreği alabora olmuşçasına çarparken kadından gelecek en ufak bir hareketi dikkatle bekliyordu. Sabah dudak kıvrımına değen o dudakların sıcaklığını tekrar hissedebilecek olmak dilini damağını kurutu...