No hát sziasztok Brooklyn Listing vagyok és jelenleg 2009 írunk.
A bátyám és a hülye haverjai alakítottak egy bandát azt hiszem hogy Devilish volt a nevük most azomban már Tokio Hotel. De ne szaladjunk enyíre előre, kezdük onnan hogy:(2001 írunk)
-BROOKLYN GYERE LE EGY KICSIT-Kiabált fel édesanyám majd le mentem.
-Itt vagyok, mi a téma?-Kérdeztem izgatottan és bele haraptam egy almába.
-Szóval apátokkal németbe találtunk magunknak munkát és nektek is egy remek iskolát és holnap már indulnánk
-És akkor most elköltözünk? De mi lesz azzal az iskolával amit elkesztem, anya tudod milyen fontos nekem a moddel iskola és mivan ha már németbe nem lesz?-Mondtam aggódva
-Ja és mi lesz a haverokkal?-Szólalt meg a bátyám
-Nyugalom majd szereztek ott barátokat és hát Brooklyn, sajnos nem találtunk neked moddel iskolát így normális iskolába fogsz járni Georgal együtt-Mondta apám.
-De tudjátok milyen fontos volt nekem ez az iskola de ti még is.... ááá mindegy hagyuk,inkább elmegyek paolni-Mondtam és dühösen felviharoztam a szobámba.Már Németbe vagyunk és éppen pakolunk be az új házunkba
én a szobámba pakoltam amikor is megláttam két fiút kint üldögélni és beszélgetni. Gondoltam átt megyek és köszönök neki.-Hé anya, a szomszédba van két fiú kb 1 évvel idősebbek nálam, átt mehetek köszönteni őket?-Mondtam izgatottan.
-Persze de ha Georg is megy veled
-Ahh jó, na gyere bátyus-Mondtam és húztam át a szomszédba.
-Sziasztok most költöztünk ide és való színűleg szomszédok vagyunk-Mondtam elég hiperaktívan
-Ohm bocsánat a húgom miatt, én Georg Listing vagyok és ő a húgom Brooklyn
-Sziasztok én Bill vagyok, Bill Kaulitz-Mondta egy nagyon aranyos mosollyal.-Helló én pedig Tom vagyok
-Nagyon örülök nektek-Öleltem meg őket
-Esetleg nem jöttök be egy kicsit?-Kérdezte aranyosan Bill
-Nagyon szívessen be mennénk de a szüleink már várnak és még pakolunk is kell-Mondta a bátyám a két ikernek.
-Sziasztok fiúk,örülök hogy találkoztunk-Momdtam fülig érő mosollyal.
-Mi is,mi is-Mondta a fiatalabbik Kaulitz.Majd elbúcsúztunk a fiúktól és haza mentünk. Még elpakoltuk a maradék cucainkat majd vacsoráztunk. Én elmentem zuhanyozni és egyből el is nyomott az álom. Másnap az ébresztőm idegesítő csörgésére keltem. Nagynehezen felkeltem és őssze szedtem magam. Felöltöztem egy baggy jeanst és egy bő pólót vettem fel. A hajamat pedig csak kifésűltem. Már a suliban voltunk és anyitt láttok hogy Bill körül egy csomó fiú van és ütik és röhögnek rajta. Fogtam a bátorságot és oda mentem hozzájuk.
-Hé! Hagyátok őt békén
-Miért mi lesz kicsilány?-Mondta és közben megsimította az arcom.
-Ne érj hozzám! Amúgy meg mit ártott nektek, hmmm?-Mondtam elég dühösen.
-Semmit csak egyszerűen úgy néz ki mint egy lány-Mondta a magasabbig fiúnak a barátnője.
-Te meg mint egy kurva aki csak egy éjszakára vágyik, Bill se nem lány se nem meleg,ő egyszerűen így szeret öltözködni-Mondtam nagy hangerőn.
-Azért 11 éves létedre elég nagy szád van Brooklyn-Momdta az egyik srác.-És ha szerintem meg pon az-Röhögték el magukat.
-Jó hát ha szerinted az akkor ezt figyeld-Közelebb léptem Bill-hez majd adtam egy rövid csókot neki amit ő viszonzot.
-Juj úristen, hogy puszil hatad meg, fujjj-Fintorgott az egyik lány majd el is mentek.
-Brooklyn ezt tényleg nem kellet volna, így téged is piszkálni fognak-Mondta Bill
-Nem érdekel Bill, nem hagyhattam hogy tovább bántsanak
-Köszönöm Brooklyn-Mondta Bill majd szorosan át ölelt.A sulinak hamar vége lett Bill mondta hogy engem és Georg-t is haza visznek így hát haza mentünk velük. Amikor haza értem leültem tanulni a holnapi dogára majd mikor befejeztem leültem sorizni majd anya szólt hogy vacsora így le is mentem. Vacsora után pedig vettem egy jó meleg fürdőt majd le is feküdtem aludni.
YOU ARE READING
Érted ölni tudnék /Bill Kaulitz/
RomanceBrooklyn-ék 2001 óta élnek Németbe és amikor oda költöztek meg is merkettek a Kaulitz ikrekkel. Bill és Brooklyn nagyon jó barátok voltak de ez egynap megszünt. 2009-ben íródik a történet. Brooklyn utálni fogja Bill-t de Bill még úgyan úgy tekint rá...