Tizenkettedik fejezet

190 6 2
                                    

Már 5 hete hogy Bill-ék elmentek. Minden nap beszéltünk amikor csak tudtunk. Azt mondta hogy amikor haza jön nagy meglepetés vár rám. Most én és Ivy otthon vagyunk és tortát sütünk mivel ma van a születés napom. Amikor a mózsdoban vagyok kezet mosni akkor hirtelen két meleg kezet érzek a derekamon és egy apró csókot a nyakamon.

- Meglepetés szerelmem -Amikor meg hallottam Bill csábító suttogását a fülemben nagyon megörültem és egyből megfordultam.

Amikor megfordultam Bill egyből szenvedélyesen megcsókolt amit úgyan úgy viszonoztam. A csókunk elmélyült, Bill a fenekemnél fogva fel rakott a pultra majd úgy csókoloztunk tovább.

- Annyira hiányoztál baby -Motyogta szenvedélyesen a számra.
- Te is nekem édes -Motyogtam én is majd a kezemet a nyaka köré fontam és úgy csókoloztunk tovább.

Megint megfogott a fenekemnél fogva és a fürdő szobából a szobába vitt ahol le tett az ágyra majd rám mászott és megint megcsókolt szenvedélyesen.
Miután ki éltük szenvedélyes vágyainkat egymás mellet feküdtünk.

- Van még egy megleoetésem számodra -Mondta Bill mosolyogva.
- Ennél jobb mi lehet? -Nézek rá mire ő kuncogott.
- Mindjárt mutatom szerelmen -Mondta majd felállt és a táskájához ment és kivett belőle egy borítékot majd vissza jött és ide adta nekem.
- Mi ez? -Kérdeztem rá nézve.
- Csak nyísd ki életem -Mondta mosolyogva.

Ki nyitottam a borítekot amiben két jegy volt MIAMIBA?!

- Ahhh -Sikítottam örömömben majd megöleltem Bill-t.
- Akkor tetszik? -Kérdezte mosolyogva.
- Még szép édesem, ÚRISTEN! -Mondtam örömömben amitől Bill felkuncogot majd adott egy csókot.

Később már mindanyian lent vagyunk és tortát eszünk. Már mindenkitől meg kaptam az ajándékaimat. Ivy-tól egy csomó képet kép keretben, Georg-tól egy hajvasalót, Gustav-tól egy tábla csokit és pár db sminket, Tom-tól pedig egy csomag óvszert és egy terhességi tesztet. Ezen mindannyian röhögtünk.

******
A buli nagyon hamar eltelt. Miközben Bill kikisèri a többieket èn addig pakolok a konyhába, össze szedtem a szemeteket ès kidobtam őket a szemetesbe. Miközben a konyha pultot takarítottam Bill kezeit éreztem a fenekemen. Beharaptam alsó ajkam hogy vissza tartsam a nyögèst. Nagyon vágytam rá, már 5 hete nem szeretkeztünk ès már nagyon várom az èrintèsère, èrezni akarom magamban.

- Mi lenne hogyha most abbahagynád a takarítást ès csinálnánk valamit kettesben -Mondta Bill miközben magához húzott. Èresztem a fèrfiasságát ahogy neki feszül a nadrágjának ès a fenekemhez nyomodik.
- Hmm, benne vagyok -Mondtam fèlig suttogva.
Ezzel a lendület Bill felvett mennyaszonyi pózba ès a szobába vitt. Óvatosan le tett az ágyra és rámmászott, az ajkaimat egy szenvedélyes csókba ragadta miközben az egyik keze becsúszott a ruhám alá a bugyimat keresve. Amikor vègre megtalálta a földre dobta, az ajkai áttèrtek a nyakamra majd a mellkasomra. Az ajkai elhúzodtak a testemtől de csak addig amíg le vette rólam a ruhámat. Az ajkait vissza helyezte az enyèmre majd figyelmeztetés nélkül belèm hatolt nagy farkával amitől egy nagyot bele nyögtem a csókba. A lábaimat felemelte a derekához hogy jobban belèm nyomja magát, eleinte csak lassan mozgott bennem majd elkezdett egyre gyorsabban ès mélyebben csinálni amitől hangosakat nyögtem.

A szoba megtelt hangos nyögèseinkel ès az ágy nyíkorgásával, a fejtámla minden egyes lökèsnèl a falnak csapódott. Kb 3 óra múlva mind ketten egymás mellett feküdtünk levegőèrt kapkodva. Szorosan hozzá bújtam ő pedig átölelt engem.

- Nagyon szeretlek baby -Mondta suttogva majd megpuszilta a fejem bubját.
- Èn is tèged, èdes -Mondtam lihegve.
Mèg adtunk egymásnak egy jó èjt puszit majd egymás karjaiban elaludtunk.

Érted ölni tudnék /Bill Kaulitz/Where stories live. Discover now