Tizenharmadik fejezet

151 5 3
                                    

Reggel a napfèny sütőtt be a függönyön keresztül. Kinyitottam a szemem ès láttam hogy Bill bèkèsen alszik rajtam, adtam egy lágy puszit a homlokára majd rá nèztem az órára. Láttam hogy az óra 9:30-at ütött èn pedig gyorsan ki keltem az ágyból és gyorsan a fürdőbe rohantam.

- Baby? Hova sietsz ennyire? -Kèrdezte Bill a reggeli rekedtes hangján.

- Szerelmem, a repülőnk 3 óra múlva indul, szóval kèszülj! -Mondtam miközben be lèptem a zuhany kabinba.

- Mm, mèg van idő -Motyogta majd vissza feküdt az ágyba.

Èn gyorsan lezuhanyoztam ès megmostam a hajam ès az arcom. Magam kőrè csavartam a egy törülközőt és vissza mentem a szobába.

- Bill! Kelj, most! -Mondtam majd a szekrènyemhez mentem.
Elkezdtem felöltözni, felvette egy barna spagetti pántos toppot ès egy melegítő szettet.

Elkezdtem felöltözni, felvette egy barna spagetti pántos toppot ès egy melegítő szettet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor megfordultam ès láttam hogy Bill vigyorogva nèz engem.
- Most mivan? -Kèrdeztem felvont szemöldökkel.

- Megtudnám szokni hogy minden nap előttem öltözöl -Mondta vigyorogva.

- Èletem ne most flörtölj hanem kèszülj -Mondtam miközben a hajamat szárítottam.

- Aghh, jólvan na -Megforgatta a szemèt majd ő is elment lezuhanyozni.

Èn addig már megszárítottam a hajam ès egy gyors, laza konytyba dobtam, sminket nem tettem föl mert most felesleges lett volna. Amíg Bill kèszül èn gyorsan le mentem a konyhába hogy csináljak magunknak egy gyors reggelit.

<Bill szemszöge>

- Èletem ne most flörtölj hanem kèszülj -Mondta miközben a haját szárította.

- Aghh, jólvan na -Megforgattam a szemem majd èn is elmentem zuhanyozni.
Miközben zuhanyoztam csak a mai estère tudok gondolni mivel hogy egy nagy meglepetésem van a számára amirő ő mèg nyilván nem tud.
Ès nyilván nagyon izgatott vagyok.

Amikor vègeztem a zuhanyzással akkor felvettem az alsó neműmet majd egy szürke nadrágot ès egy szürke felsőt. Aztán a hajamat hátra zselèztem ès egy halvány fekete szem sminket raktam fel aztán le mentem a konyhába ahol làttam hogy a szerelmem reggelit csinál.

<Brooklyn szemszöge>

Miközben a reggelinket csináltam megèreztem Bill meleg kezeit a derekamon majd egy csókot nyomott a nyakamra.

- Mmm... szia èdes -Mondtam miközben neki döltem.

- Szia baby -Mondta ès egy csókot lehelt a nyakamra.

- Mmm... mindjárt kész a reggeli -Mondtam és már a tányérra tettem a reggelinkent.

- Biztos nagyon finom lesz de nem úgy mint te -Sutogtta rekedt hangon a fülembe s enyhén megharapta a nyakam.

- Ohh... Billy -Halkan nyögtem és megszorítottam a konyha pultot.Bill rácsapott a fenekemre s meg markoltam mire én beharaptam az alsó ajkam.

- Imádom hallgatni az öröm nyögéseidet, baby -Sutogtta a fülembe és ismét beleharapott a nyakamba csak most egy kicsit erősebben amitől felnyögtem.

Ezután leültünk az asztalhoz és beszélgetés közben elfogyasztottuk. Miután ez megvolt, fogtuk a a bőröndjeinket majd a házat bekulcsoltam a cuccainkat pedig beraktuk a csomagtartóba s mikor mind a ketten beszáltunk akkor elindultunk a reptérre. Bill egész végig a combomat markolászta miközben beszélgettünk hogy miket szeretnénk majd csinálni miközben ott vagyunk. Kb olyan 20 perc kocsikázás után oda értünk s leadtuk a bőröndjeinket majd elmentünk jegyet kérni. Hála istennek egymás mellé szóltak a jegyeink. Még egy kicsit várnunk kellett ezért gyorsan elmentünk venni egy-egy szendvicset s üdítőt és azokat elfogyasztottuk. Ezután még pár perc várakozás után felszálltunk a gépre ami el is indult. Az utunk nagyon jól telt, együtt filmet néztünk össze bújva közben nasiztunk. A film közepén Bill mellkasán elaludtam. Annyira jól aludtam hogy arra keltem hogy Bill puszilgatja a fejemet és suttog nekem hogy lassan keljek fel. 

- Hmm... -Nyöszörögtem a karjaiban.

- Jó reggelt, álomszuszékom -Suttogta és még mindig a fejemet puszilgatta.

- Hány órát aludtam? -Kérdeztem félig suttogva miközben lassan felnéztem rá.

- Két órát aludtál, szerelmem. Már nem sokára ott vagyunk -Mondta mosolyogva.

- Szeretlek -Mondtam miközben vissza raktam a fejem a mellkasára és szorosabban hozzá bújtam.

- Én még jobban, életem -Mondta és ismét megpuszilta a fejem.

****

<Bill szemszöge>

Már rég megérkeztünk és azt beszéltük hogy menjünk ki a partra sétálni így este. Persze én azt mondtam hogy csak sétálni megyünk de ő mit sem sejt hogy nagy meglepetés vár rá. Tehát elkezdtünk sétálgatni s egyszer megáltam.

- Miért altunk meg? -Kérdezte csillogó szemekkel.

- Majd meglátod -Mondtam egy kacsintással és bekötöttem a szemét egy kendővel. 

- Mit csinálsz, életem? -Kérdezte kuncogva.

- Meglepi, baby -Mondtam s megfogtam a kezét és elkezdtem vezetni. 5 perc múlva egy rózsa szirmokkal kirakott szívhez értünk.

- Oké, most lassan leveszem rólad a kendőtt de még tarsd csukva a szemed -Mondtam és elkezdtem lassan levenni róla a kendőt. Majd bele állítottam a szív közepébe s letérdeltem és elővettem egy kis dobozkát. - Oké, most már kinyithatod -Mondtam mosolyogva. Szépen lassan kinyitotta a szemét.

- Úram isten Bill... -Tette a kezét a szája elé.

- Drága életem szerelme, tisztára emlékszem arra a napra amikor elsőnek találkoztunk. Az a kis aranyos kislány mosolyod és ahogy rám néztél azokkal a csoda szép tenger kék szemeiddel azonnal elvarázsoltál. Aznap csak rád tudtam gondolni, alig tudtam aludni mert csak te jártál a fejemben. Minden este azt vártam hogy újra találkozhassak veled, és amikor megvédtél s először éreztem édes ajkaidat az enyémen tudtam hogy érted bármit de tényleg bármit megtennék, akkár még ölni is tudnék érted. Te vagy a mindenem, drága szerelmem. Brooklyn Bell Listing, hozzám jönnél feleségül? -Kérdeztem miközben egy könnycsepp csordult le az arcomon.

- Úristen, IGEN!! IGEN BILL, HOZZÁD MEGYEK FELESÉGÜL!!! -Mondta nagyon boldogan és ugrándozzva. Én felálltam és a szép ezűst gyűrűt az ujjára húztam ami tökéletesen passzolt s megforgattam miközben hosszasan megcsókoltuk egymást. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Érted ölni tudnék /Bill Kaulitz/Where stories live. Discover now