Nyolcadik fejezet

161 5 2
                                    

Reggel arra keltem hogy Bill-en vekszek ès hogy a hátamat simogatja.
Olyan bizsergető èrzèd volt.

-Jó reggelt szerelmem-Mondta majd fejemet felemelve adott egy rövid csókot ajkamra.
-Neked is szívem-Mondtam s rá tapadtam a mèz èdes ajkaira amit soha nem tudok megunni. Ő nagyon is èlvezte mint èn. Majd már levegő hiány miatt váltunk el egymástól.

-Kicsim mindjárt jövök-Mondta majd ki mászott az ágyból ès a fürdő felè vette írányát.

A telefonját viszont itt hagyta ami megállás nélkül pityogott. Tudom hogy ez pofátlanság de megöl a kíváncsiság. Amikor meg nyitottam a chetet ès nem hittem a szememnek, egy bizonyos Szonja nevű lány volt az ès ezeket írta:
Szonja:Szia Billym, akkor remèlem ma este átjösz;)
Csak ezt az egy üzenetet tudtam elolvasni (ami így is feldühített) mert Bill mosolyogva jött ki a fürdőből.

-Ezt mi?-Kèrdeztem mèrgesen miközben mutattam neki az üzenetet.
-Semmi-Vette ki lendületből a telefont a kezemből.
-Jaj Bill ne játszd már nekem a hülyèt
-ÈN NEM JÁTSZOK SEMMIT BASZD MEG-Mièrt ő mèrges? Mikor engem csal(t) meg.
-Ó NEM? AKKOR MIÈRT CSALTÁL MEG?-Kèrdeztem miközben öltöztem fel.
-ÈN NEM CSALTALAK MEG AZ ISTENIT
-AKKOR MÈG IS KI A FENE AZ A SZONJA ÈS MIÈRT VÁR TÉGED ESTÈRE,HMM?
-AHOZ NEKED SEMMI KÖZÖD-Ekkora egy paraszti pfc.
-TE IS OLYAN VAGY MINT TOM, CSAK KI HASZTÁLTÁL,JÁTSZOTTÁL AZ ÈRZÈSEIMMEL, EL HITEDTED VELEM HOGY SZERETSZ ÈS MÈG MEG IS FEKTETTÈL-Mondtam közben húztam össze böröndöm.
-De tudod mit-Le tèptem magamról a nyakláncot-Nem kell ez a szar ès te se, úgyhogy ezt oda adhatod a te kis Szonjácskádnak engem pedig többet ne keress-Ezzel a mondattal fogtam kèt böröndöm s le mentem a lèpcsőn majd ki lèptem az ajtón elhagyva a villát.

Szóltam barátnőmnek hogy azonnal jöjjön èrtem. Majd kb egy 10 perc múlva egy piros audi ált meg előttem ès realizáltam hogy az èn kocsimmal jött. Sírva száltam be a kocsiba amit a barátnőm meg is kèrdő jelezett.

-Hè,mi baj van?-Simogatta meg hátam.
-Bi-Bill meg csalt-Kezdtem el újra sírni. Barátnőm magához ölelt ès simogatta a hátam.
-Figyel, ezèrt ne sírj te jobbat èrdemelsz nálla-Engedett el majd folytatta.-Amúgy is,jó paraszt amièrt egy ilyen csodálatos lányt eldobott egy szilikonèrt-Mondta. Erre mind a ketten nevettünk.

Elindultunk haza közben pedig Rihanna,Britney Spears,Beyoncé számokat hallgattuk. El terelte a figyelmemet Billről ès csak magunkra koncentráltam ès szerintem így volt a legjobb. Haza èrve kivettem a csomagtartóból a böröndeimet majd be mentünk. Èn egyből a szobámba mentem ahol is mindenestül bele döltem puha ès kènyelmes ágyamba.

Amikor fel keltem 19:30 mutatott a kijelzőm. -Azta,jó sokáig aludtam-hangzott el ez a mondat a fejembe. Úgy döntöttem hogy el megyek ès veszek egy jó meleg fürdöt.

Érted ölni tudnék /Bill Kaulitz/Where stories live. Discover now