Harmadik fejezet

214 9 0
                                    

Reggeli után én gyorsban el szaladtam a sarki boltba. Ezeket a dolgokat gyorsban ki fizettem majd rohantam is haza. Amikor haza értem akkor egy díszes dobozba bele raktam drága testvéremnek az ajándékát. Ezután be indítottam a Monsun-t a Tokio Hotel-től majd először csináltam sütiket, majd hozzá fogtam a tortához. Egy jó 2 és fél óra múlva kész lettem vele. Még maradt 2 órám elkészülni szóval gyorsan fel is mentem és elkeztem villám gyorsan készülni.

 Még maradt 2 órám elkészülni szóval gyorsan fel is mentem és elkeztem villám gyorsan készülni

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Ezt a ruhát választottam a hajamat pedig be göndörítettem
A sminkemet így kell elképzelni:

Ezt a ruhát választottam a hajamat pedig be göndörítettemA sminkemet így kell elképzelni:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Nem nagy robbanás de nekem tetszik.
Majd mikor végre késznek nyílvánítottam magam akkor még egy fekete láncos táskába elraktam a telefonom majd foktam az ajándékot és le mentem. A tortát és a sütiket oda adtam Ivy-nak majd be zárkoltam s kocsiba ültünk és el is indultunk.

Majd pár perc múlva oda értünk és csengettünk majd számomra nem kívánatos lány nyított ajtót.

-Te kinek öltöztél így ki?-Kérdezte flegmán Szonja
-Neked is szia, egyébként magamnak és amúgy se lenne semmi közöd hozzá, és most ha megbocsájtasz-Mondtam és be memtünk.

Amikor be léptünk a fiúk mind a kanapén ültek. Pár percig szemeztünk Bill-el de nem sokáig mert a szilikon baba bele ült az ölébe. Én megforgattam a szemem majd elfordítottam a fejem.

Az ajándékot, a tortát meg a sütiket le tettem az asztalra majd mi is leültünk a fiúkhoz beszélgetni. Mikor már a szüleim és a Kaulitz szülök is megérkeztem akkor leültünk vacsorázni.

Hát igen, nálunk az a szokás hogy a szülöket is meg hívjük de nem mindig.

Mikor mindenki végzett a vacsival akkor én és anyu be hoztuk a tortát egy 20-as gyertyával a tetején. Az én bátyuskám 20 éves lett úristen.

-Isten éltessen bátyuskám-Mondtam majd adtam egy puszit a fejére és az ajándékot. Tavaj egy gitárt kapot tőllem, idén viszont egy Eminem-es aláírt posztert. Na igen Georg odáig van Eminem-ért. Nagyon sokáig találgattam hogy mi legyen az ajándéka mert a 20 éves bátyámnak nehéz ajándékot találni.
-Köszönöm húgicám-Mondta majd megölelt jó szorosan és adot a homlokomra egy puszit.
-Brooklyn isteni finom ez a torta, úristen-Mondta Gustav teli szájjal.
-Köszönöm, de csak óvatosan ne hogy meg fulj itt nekem-Mondtam és be kaptam egy falat tortát.

Nagyon jól elvoltunk élveztük egymás társaságát. Majd végül anyuék is elmentek és a Kaulitz szülök is így milyén végre a tánc parket.

Iszigatunk meg táncoltunk, közben észre vettem hogy Georg és Ivy egy kicsit najó inkább nagyon össze melegtek. Gondoltam hagyom őket táncolni én inkább leültem a pulthoz és néztem ahogy mindenki jól elvan.

Majd egyszer két erős és meleg kezet érzek a derekamon én egyből megfordultam és egy Bill-el szembe találtam magam.

-Hali, látom megszabadultál a szilikonozott babádtól-Momdtam erre mind a ketten el röhögtük magunkat. Hát a most egyszer igazam van!?
-Hát egy kis időre, szóval jösz táncolni hercegnő?-Amikor ezt kimondta akkor a kedvenc közös számunk jött be. Egyből megfogtam a kezét és a tánc parket felé vettük az irányt ami most a nappali volt.
-Emlékszem mikor alsóba a farsangkor egyedül ültem és néztem hogy a többiek jól érzik magukat, te pedig oda jöttél hozzám majd azt mondtad hogy 'Jösz táncolni hercegnő?' és úgyan ez a zene ment akkor is-Mondtam egy kicsit érzékesen. Ezt az emléket soha nem felejtem el mert akkor jöttem rá hogy menyíre bele szerettem Bill Kaulitz-ba.
-Igen én is, s akkor is oly gyönyörű voltál, emlékszem hogy aranyhajnak öltöztél és a szép göndőr szőke hajd le enged volt, már akkor is csábító voltál-Mondta Bill és bele markolt a fenekembe majd közelebb húzot magához. A szánk majdnem össze ért egy leheletni hely volt a szánk között.
-Te pedig iszonyat helyes-Kuncogtam el magam és való színűleg ki is pirulhattam.
-Most úgy lopnék tölled egy csókot
-És mi akadályoz meg?-Kérdeztem az előttem áló Bill-től.

A szánk majdnem csókra került de az a hülye Szonja nyílván megzavart minket mert le álította a zenét és a következők történtek:

-BILL KAULITZ nem meg mondtam hogy maradj távol a lánytól vagy közzé teszem azt a videót
-Szonja ne...
-Bill mi folyik itt?-Kérdeztem aggódva de egyben mérgesen is közben pedig eltávolottam Bill-től.
-Oh szóval még nem tudja-Mondta a szilikon baba.
-Mé-még is mit?-Kérdeztem de nem jött válasz.
-BILL MI A FASZ VAN ITT? MONDJ MÁR VALAMIT-Kiabáltam rá aggódva a megderment Bill-re.
-Gyerünk Bill, mond el szépen neki-Mondta a lány közben a két kezét kereztbe tette.
-Ne-nem akarom-Mondta Bill alig halhatóan.
-Hát jó akkor majd én, szóval*Itt vett egy nagy levegöt majd újból beszélni kezdet* tehát amikor Bill-el össze jötünk akkor mindig is rólad beszélt stb. ezért megtíltottam neki hogy találkozzon vagy beszéljen veled vagy közzé teszem azt a bizonyos videót-Mondta mintha tök nyúgodtan.
-Mé-még is milyen videót?-Kérdeztem félénken.
-Hát csillagom azt a videót amelyiken te vagy és épp elénekled neki azt a hülye dalt Bill-nek majd egyszál bő pólóban táncolsz-Mondta még mindig tök nyugodtan. Na az a videó elég ciki számomra mert teli volt Bill poszterekkel a szobám stb....
-TESSÉK? BILL ESKŰT KÖTÖTTÜNK HOGY NEM MUTATOD MEG SENKI SE, KURVA NAGYOT CSALODTAM BENNED KAULITZ
-Brooklyn én...-Meg akarta fogni a kezem de én elrántottam és egy pofont adtam neki amit egyátalán nem akartam de nagyon dühös voltam így ez ki jött belöllem.
-EZT ÉRDEMLED, ÉS ENYIT ARRÓL HOGY HITTEM NEKED, SOHA TÖBBÉ NEM AKARLAK LÁTNI, EGYSZERŰEN GYŰLŐLLEK-Az útólsó szót fájt kimondanom mert szerettem Bill-t és mindig melletem ált és ő volt a mindenem. Majd ki viharoztam majd elhajtóttam.

Érted ölni tudnék /Bill Kaulitz/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant