Reggel Bill karjaiban ébredtem, egész végig nem mozdultam meg csak hallgattam ahogy békésen szuszog. Azt hiszem bele szerettem ebbe a fiúba.
Majd egyszer egy fekete fonot hajú fiú be ront a szobába.
-Ember itt még valaki aludna-Mondtam halkan a fiúnak.
-Jólvan de elkésünk az interwu-ról szóval keljetek most-Mondta majd ki ment és be csapta az ajtót. Hülye.
-Hm mi volt ez a csatanás?-Kérdezte a reggeli hangján Bill.
-A fekete hajú fiú be csapta az ajtót, sajnálom de nem emlékszem a nevére-Mondtam majd elszégyeltem magam.
-Hé semmi baj, majd minden helyre fog álniÉn erre nem tudtam mit mondani csak szorosan megöleltem.
Nem tudom hogy mióta ismerjük egymást de tudom hogy sokat jelent nekem és sokat köszönhetek neki.-Egyébként mit mondot Tom?-Kérdezte Bill.
-Azt hogy keljünk most azzonal mert hogy imterwu-ra mentek és hogy elkéstek
-Oh bassza meg tényleg, Brooklyn te is jösz velünk
-Mi nem, nem akarok a terhetekre lenni-Mondtam majd én is ki patanttam az ágyból.
-Ilyet ne mondj, te soha nem vagy se leszel a terhünkre-Mondta majd adott egy puszit a fejemre.
-Akkor szívesen veletek megyek
-Akkor öltöz te isÉn azzonnal el mentem a fürdőbe készülni és próbáltam minnél hamarabb kész lenni.
Most ezt vettem fel. A hajamat ki vasaltam majd sminknek csak egy szempilla spirált raktam fel és egy átlátszó száj fényt majd ki mentem.
-Bill? Föld hívja Bill-t, hahó-Legyintettem el a kezem szemei előtt.
-Ja igen itt vagyok
-Akkor gyere menjünkMondtam majd le is mentünk ahol a többiek már vártak rán.
Be száltunk a kocsiba és el is indultunk a helyszinre.
Egész végig beszélgettem a fiúkkal, meg tudtam a nevüket is. Meséltek vicces storykat is. Nagyon jól éreztem magam.Sőt anyíra hogy mire észbe kaptam már ott voltunk a helyszínen. A fiúk le ültek a helyükre én pedig hátul figyeltem őket. Bill-el egy csomószór szemeztünk. Én azt nem értem ezekbe hogy miért kérdezik ki őket a magán dolguk-ról dehát az ő dolguk így nem is agyaltam ezen.
Majd mikor vége lett be ültünk és el is indultunk haza, vagy is csak azt hittem. Majd meg áltunk egy jégkori pálya helyen.
-Miért jöttünk ide?-Kérdeztem a fiúktól mire Tom és Bill össze néztek.
-Tudod Brooklyn, amikor a 12 születés napod volt akkor én és Tom azt adtuk neked születés napodra hogy el jövünk ide, neked nagyon meg tetszet ez a hely így minden évben ezen a napom mindig ide jöttünk, és mivel ma van ez a nap és régen jöttünk ide így gondoltuk hogy ma be potoljuk-Mondta Bill. Annyíra szomorú hogy nem emlékszem ezekre a szép emlékekre.
-Aww köszönöm fiúk, de mire várunk még menjünk-Mondtam izgatottan majd ki száltam elsőként a kocsiból, engem kővettek a fiúk.Be is mentünk és egyből a pénztárhoz mentünk. Hála a jó égnek nem ismerték fel a fiúkat így volt egy kis nyugink. Tehát vettünk 5 jégkorit majd ezeket ki fizettük majd el mentünk fel venni.
A fiúk egyből mentek is a pályára kivéve Bill.
-Hé Bill te nem jösz? Tök jó moka-Mondtam örvendezve.
-Öhm nem
-Na láttom rajtad hogy te is akarsz jönni-Mondtam majd ki mentem hozzá.
-Mond mi baj-Ültem le mellé.
-Jó de igérd meg hogy nem nevetsz ki-Fordult oda hozzám.
-Miért tenném? Na bökd ki
-Én ne-nem tudok korizni
-Jaj Bill semmi baj, gyere meg tanítalak-Mondtam majd fel áltam és kezénél fogva húztam fel a pályára.
-Csak fogd a kezem és hagyd hogy vezesselek-Mondtam Bill-nek és kézen fogva el keztünk korizni.Majd szépen lassan elengedtem és egész jól bele jöt a végére.
Bill-el szembe koriztam majd Tom mögém jöt majd meglököt így Bill-re esetrem. Egy kicsit kellemetlen volt a helyzet láttam Bill-en hogy ő élvezi.-Máskor is lehetnél ilyen helyzetbe-Mondta közben kaján mosolygot.
Erre nem tudtam mit mondani csak feláltam és Bill-nek is segítettem,nagyon jól múladtunk.
YOU ARE READING
Érted ölni tudnék /Bill Kaulitz/
RomanceBrooklyn-ék 2001 óta élnek Németbe és amikor oda költöztek meg is merkettek a Kaulitz ikrekkel. Bill és Brooklyn nagyon jó barátok voltak de ez egynap megszünt. 2009-ben íródik a történet. Brooklyn utálni fogja Bill-t de Bill még úgyan úgy tekint rá...