Kerekem 4 hónap telt el azóta hogy nem tartom a kapcsolatot Bill-el ès azt hittem hogy örökre meg szabadultam tőlle azonban mèg nem tudtam hogy mi fog ma velem törtènni.
Èpp reggeliztem ès a telefonom kèpernyőjèt nyomkodtam amikor is barátnőm ált fel az asztaltól.
-El kène menni bulizni
-Hmm,nem is lenne olyan rossz ötlet hogy ha lenne valami bulizós rohám is-Hát az az igazság hogy 19 èvem alatt soha nem voltam bulizni.
-Hát akkor elmegyünk ès veszünk-Ezzel a lendülettel felhúzott az asztaltól ès a kijárat felè húzott.***********
Már egy plázában vagyunk ès èpp sètálgatunk közben beszèlgetünk amikor is megakadt a szemem egy ruhán a kirakatban.-Najó csajosom, ezt bizony még vesszük-Mondta majd behúzott az üzletbe.
-Sipirc felpróbálni-Parancsolt rám a barátnőm.
Amikor felpróbáltam nem hittem a szememnek,olyan gyönyörűen simult vèkony derekamhoz a ruha. Egy bőrszínű csillogó ruha a hátán ki volt vágva ès valami eszméletlenül bele szerettem.Ki húztam a függönyt ès pozoltam egyett Ivynak.
-Bomba vagy,az tuti hogy mind a ketten szerzünk valami helyes palit-Kacsintot rám. Èn csak megforgattam a szemem majd vissza mentem át öltözni. A ruhát meg vettük majd el határoztuk hogy be ülünk egy kínaira.
Amikor elfogyasztottuk akkor az utunk a parkóló volt. Beszáltunk a kocsiba majd hazáig vezettem.
Már kèsz vagyunk a sminkel a hajjal ès a ruhát is felvettük.
-Tessèk-Ad nekem egy felest.
-Miez?
-Vodka narancs-Kuncogot-Igyunk arra hogy kibaszott dögösek vagyunk ès ma kurvára bebaszunk,egiiii whoooo-Skítottunk majd le húztuk. Mèg így is egy kicsit erős volt.
Hívtunk egy taxit majd Ivy meg mondta hova vigyen minket,egy 20 perc múlva meg èrkeztünk. Mi fizetünk majd be mentünk.Ivy egyből a bár pulthoz húzott amit nem is bántam.
-Sziasztok lányok,mit adhatok?-Kèrdezet a kb 2 évvel idősebb pultos srác miközben mind kettőnket jól vègig mèrt.
-2 sex on the beach lesz-Mondtam büszkèn.
-Az igen kisanyám-Lepődöt meg Ivy.
Meg kaptuk az italt majd egyből le is húztuk. Kèsőbb már fröccsünket iszogatva beszèlgettünk majd meg szólalt a kedvenc közös számunk Rihanna-Don't stop the music.
-ÚRISTEN,GYERE TÁNCOLNI-Órdítottam majd magammal húztam a táncparketre.Egymásnak simulva jobbra-balra mozgattuk csípőnket. Egyszerre ènekeltünk ès táncoltunk. Egyre több bulizós zene jött amire mi egyre vadabbúl táncoltunk.
-Valaki most nagyon szívesen lenne a helyembe-Mondta nekem Ivy.
-Ki?
-Nèz el jobbra de ne túl feltűnően-Mondta amire èn óvatosan el nèztem oldalra ès Bill-t ès Tom-ot láttam. Tom valami csajjal váltotta nyálát Bill pedig minket nèzet. Haja hátra volt zselèzve ès egy fekete felső volt rajta, rajta pedig egy fekete blèzer ami a könyökèig fel volt húzva,kezèn bőr kesztyű ès a nadrágja is fekete volt. El nem tudom mondani hogy mennyire vonzó volt Brooklyn miket beszélsz?
-Figyelj,mindjárt jövök el megyek a mosdóba-Mondtam Ivynak.Fel mentem az emeletre ahol senki se volt ami meglepő. Pontosan nem tudtam hol van így csak áltam ès gondolkoztam.
-Hercegnő?-Szólalt meg egy ismerős hang.
-Királyfi?-Fordultam meg a fiú felè.
-Talán el tèvedtèl-Kèrdezte közbe alsó ajkát harapdálta. Ahh most azonnal rá tapadnèk.
-Hát-Simítom vègig kezem felső testèn.-Szerin...-Nem tudtam befejezni mert rá tapad az ajkamra. Olyan szenvedélyesen ès durván csókolt. Minden egyes percét èlveztem. Hirtelen a falhoz nyomott a csókot meg nem szakítva. Az egyik kezèvel a falat támasztotta a másikkal pedig a combomat fogdosta. Mit művelsz velem Bill Kaulitz... Itt hirtelen egy kèpszakadás.
CZYTASZ
Érted ölni tudnék /Bill Kaulitz/
RomansBrooklyn-ék 2001 óta élnek Németbe és amikor oda költöztek meg is merkettek a Kaulitz ikrekkel. Bill és Brooklyn nagyon jó barátok voltak de ez egynap megszünt. 2009-ben íródik a történet. Brooklyn utálni fogja Bill-t de Bill még úgyan úgy tekint rá...