Tizenegyedik fejezet

174 6 3
                                    

Kopogást hallotunk ès egy 'szabad' után be is jött az illető.

- Bocsi hogy meg zavarom a romantikát csak szólni akartam hogy Bill itt vannak èrtünk -Mondta Tom testvèrènek majd ki ment.
- Mi? Hová mentek? -Kèrdeztem agódóan.
- Turnèra megyünk -Mondta egy kicsit letörve.
- Ès mennyi időre? -Kèrdeztem közben hátulról megöleltem.
- 5 hèt -Mondta szomorúan.
- Ohh -Mondtam lehajtott fejjel.
- Hè szerelmem -Hajtotta fel álam kèt újjával.- Nem lesz semmi baj, minden este ès amikor tudok beszèlni fogunk ès amikor haza jöttem ígérem hogy elmegyünk valahova ès csak mi ketten,okès? -Mondta vègig a szemembe mondva. Èn csak bologadtam majd megcsókoltuk egymást.

Meg egyeztünk hogy ki kisèrem a fiúkat a reptèrre. Az oda felè utat ki èlveztük, sokat beszélgettünk és nevetgèltünk. Gustav mondott olyan storykat hogy rendesen szakadtam. Majd aztán elèrkezett az a pillanat hogy a reptèrre èrkeztünk.

- Hogy te mennyire fogsz hiányozni nekem -Mondta majd szenvedélyesen megcsókolt.
- Te is nekem -Mondtam kuncogva majd megöleltem. - Ahjj gyertek ide ti is -Mondtam az áldogáló fiúknak majd csoportos ölelkezèst tartottunk.

Miután könnyes búcsút vettünk egymástól, a fiúk mentek tovább èn pedig ki az épületből. Amikor ki lèptem az ajtón egy fekete autó ált.

- Jó napot Brooklyn kisasszony, Bill fiatal ember mondta hogy amíg távol van èn fuvarozzam őnt hogy semmi bántódása ne essen -Mondta egy ilyen kb 40-es èveiben járó férfi. Ez aranyos Bill-től, ezèrt is szeretem, ő más mint a többi fiú. Bill oly tökèletes, romantikus ès szenvedélyes.
- Rendben köszönöm -Mondtam egy mosoly kíséretében majd beültem.

Amikor haza èrtem mèg egyszer meg köszöntem a fèrfinak majd be mentem.

*********
No helló, ez most egy kicsit rövid lett de remélem így is tetszik 🫶🏻. Hamarosan hozom a kövi rèszt.
Sok puszi❤️

Érted ölni tudnék /Bill Kaulitz/Where stories live. Discover now