3.4

2K 143 21
                                    

Selaaammm

Maşallah maşallah, aktifliğime nazar değmesin

Bu bölümü filhakikaa adlı okuyucuma armağan ediyim. Teşekkür ederim fikrini paylaştığın için <3

Hiç aklımda yoktu çünkü bu bölüm, o söyledikten sonra bir şeyler düşündüm.

Neyse haydin geçelim okumaya

İyi okumalar...

~~~

BAYRAMIN İLK GÜNÜ

"Bugün bayram, erken kalkın ailem. Yiyelim en güzel şekerleri. Evimizde taze tatlı çeşitleri, doyuralım bir güzel midemizi."

Barış abi, özür dilerim kardeşim adına. Şarkının katliamını gerçekleştirdi...

Başımın altındaki yastığı çekip yüzümü örttüm. Yeter! Yeter artık!

"Ablaa! Kalk kız hadi. Bayramda bu kadar uyunur mu!"

Aleyna'nın üzerimdeki örtüyü çekmesiyle hafiften titredim.

Oturur pozisyona gelip örtüye uzandım. Ona sarılıp tekrar uyku pozisyonu alırken Aleyna tekrar çekti örtüyü.

"Ya çık git şuradan! Sabahın nurunda zaten maymun sesinle çıkmış şarkı söylüyorsun, bir izin ver de uyuyayım."

"Anne! Ablam uyanmıyor!" Hiç beni tınlamadan anneme seslenirken yanaklarımı şişirip nefesimi tuttum.

Evet evet Selena'daki Kıvılcım'dan öğrenmiştim bunu.

Annem geldiğinde "Kalk kız şu yataktan. Baban namaza kadar gitti. Gelirken amcanları da kahvaltıya yanında getirecek. Kahvaltı hazırlamaya yardım edin bana." Diye söylenirken tekrar uzanıp ayaklarımı yatağa vurmuştum.

Sadece biraz daha uyumak istiyorum!

Normalde erken uyanmam pek etki etmezken bana bayram sabahları ne hikmetse aşırı uykum olurdu.

Gün içindeki yorgunluğumu daha gün başlamadan atıyorum sanki.

Yataktan tam anlamıyla sürünerek çıkarken banyoya geçtim. Dün akşam duşumu aldığımdan bu sabah için gerek duymadım.

Banyoda işlerimi halledip tekrar odama geçtim. Gece hazırladığım turkuaz jile ve siyah badimi üzerime geçirip çok uğraşmadan şalımı hallettim. Amcamlardı zaten gelen, Gökhan abim dışında saçımı örtebileceğim kimse yoktu.

Ben üzerimi giyinirken annem kaç kere kapımın önünden geçip gitmişti. Anlamıştım elini öptüreceğini ama üstümü giyinmeden kimseyle bayramlaşmama geleneğim vardı benim.

Sırf bu yüzden birkaç yıl önce en son babamın bayramını kutlamıştım. Çünkü ben üzerimi giyinirken evdeydi ancak üzerimi giyindikten sonra gelip bayramlaşma vaktinde babam çoktan komşularla bayramlaşmaya gitmişti bile.

Ama işte hâlâ da devam ediyordu bu gelenek.

Mutfağa geçtiğimde annem dün geceden yaptığı böreği tabaklara servis ediyordu. Hemen elindekileri alıp elini öptüm.

"Bayramın mübarek olsun anam!" Derken annem gülerek sarılmıştı bana.

"Senin de mübarek olsun güzel kızım."

Annemle bir güzel bayramlaştıktan sonra Aleyna birden elimi tuttu. O elimi öpmeye çalışırken ben geri çekiyordum.

"Hayır, öptürmem! Öpersen para alacaksın benden biliyorum, param yok kızım!"

Ramazan Davulcusu / Yarı Texting ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin