Hellooo
Ne yapıyorsunuz bakalım
Bu haftanın son bölümü. Cuma ve pazar günleri bölümün geleceğini biliyorsunuzdur zaten.
Hadi iyi okumalar:)
~~~
Siz: Baran
Siz: Nerdesin?
Görüldü
Kulağımın Pası: Eve geçiyorum şimdi
Kulağımın Pası: Bir şey mi oldu?
Siz: Çok uzaklaşmadıysan, geri dönebilir misin diye soracaktım da
Siz: Babam yemeğe davet ediyor seni
Kulağımın Pası: Tamam, annemlere haber verip geleyim
Siz: Tamam
Kulağımın Pası: Lazım mı bir şey?
Siz: Yok, sen gel yeter :)
Kulağımın Pası yazıyor...
Kulağımın Pası çevrimiçi
Kulağımın Pası çevrimdışı
~~~
"Çabuk olsanıza. Baran oğlum gelmek üzeredir." Annem elindeki tabakla söylene söylene çıkarken arkasından baktım
"Kendi öz kızlarıyım ama bir kere bile böyle sevinmediler eve geldiğim için. Şimdi başkasının çocuğuna da böyle davranılmaz hani?"
Aleyna kahkaha atarken "Baran abiye iyi davranıyorlar ki seni bırakıp gitmesin. Düşün yani ne kadar bıkmışlarsa senden, bir an önce gitmen için uğraşıyorlar." Dedi.
Burnumu kırıştırıp ona baktım. "Çok biliyon sen."
Zil sesi duyulunca annem koştura koştura mutfağa girdi. Aleyna da yazma almak için odasına koşarken galiba kapıyı açmak da bana düşüyordu.
Kapıya gidip açtım. Kafası eğik olan Baran, kapıyı açtığımda kafasını kaldırıp bana bakarak gülümsedi.
"Hoşgeldin."
"Hoşbuldum." İçeri girerek ayakkabısını çıkartırken elindeki poşeti bana uzattı.
"Gerek yoktu, teşekkürler." Diyerek aldım poşeti.
Sözümü hiç duymamış gibi bana yaklaşıp "Seneye bu zamanlarda böyle bir ân yaşar mıyız?" Diye konuşunca şaşkınca ona baktım.
"Baran..."
"Hoşgeldin oğlum." Annem mutfak kapısından seslenince Baran'ın odağından çıktığım için rahat bir nefes aldım.
Alışkın değildim ki ben böyle şeylere...
"Hoşbuldum Selma teyzem. Nasılsın?"
"İyiyim çok şükür oğlum. Gelsene, kalma kapıda. Murat amcan salonda, geç istersen yanına." Baran annemi onaylayıp göz ucu ile bana baktı. Daha sonra erkeksi bir kıkırdama ile salona geçti.
Mutfağa girdiğimde hemen ardımdan Aleyna girdi. "Abla? Ne konuşuyorsunuz kapı köşelerinde?"
"Aleyna! Atarım seni şimdi o kapının köşesine." Aleyna'nın benimle dalga geçmesi eşliğinde sofrayı hazırlamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ramazan Davulcusu / Yarı Texting ✔️
ChickLitKİTAPTA REKLAMLARA YER VERİLMEYECEKTİR! ♪ ♪ ♪ Ben: Yok ben gelemem Kulağımın Pası: Neden gelemezmişsin Kulağımın Pası: Niloya bile sahurda davula çalmaya çıkıyor Ben: Ama Niloya'nın yanında abisi vardı Kulağımın Pası: Doğru, onun...