KURNAN VERENEEEE MERHABAAA İYİ AKŞAMLARR.
Nasılsınız ballarım?
Arkadaşlar şaka değil birkaç gün önce 300 diye seviniyordum, biraz hızı mıyız vın vınn?
Şarkı koymayacağım lan artık (şarkı bulmakta zorlanıyorum) sadece bazı bölümlerde olacak, onlaro da dinleyin çünkü SPOİLER olacak zhahjajaauaj
Bu arada bazı nedenlerden dolayı bölümler artık yüksek ihtimalle 2 günde bir gelecek, yine de devam ediyoruz Elfida serüvenine!
Tm hadi iyi okumalarss.
-
4. BÖLÜM: GEÇMİŞ VURGUNU
"Allah'ım, lütfen sussun artık," dedim ellerimi açıp dua ederken. O kadar boktan bir durumdaydım ki ağlayacaktım sinirden.
Eren hâlâ çığlık atmaya devam ederken peşinden koşmaya başladım. "Eren çenenin bağına sıçayım dur!"
Yemin ederim Ebral'ın dünyaların yok edicisi köpeğini üstüne salasım vardı. Eren hızlıca koğuşa girerken ağlamaklı ifademle arkasından girdim içeri.
"Komutanım! Komutanım! Komutanlarım!"
"Komutanın da senin de," diye mırıldandım elimi alnıma atarak. Odadaki herkes bize döndü merakla. Akgün komutanım götünde kurt varmış gibi ayağa kalkıp heybetli bedenini gösterdi.
Kas gösterisi mi yapıyordu bu herif?
"Ne bağırıyorsun lan çakma adidas," Gülmek istesem de yapamadım, mimik bile oynamadı. "Komutanım, Elfo, namus, yatak," Nefes nefese konuşurken saçmalamasına daha da şaşırdım.
Yok ebesinin!
Kılıç, Kıraç ayağa kalkarken gözüm arkadaki ikiliye kaydı. Gökhan onca sese rağmen uyuyordu, horlayarak. Demir hiç buralı bile değildi. Aybars oturarak bizi izliyordu, gayet keyifliydi sanırım paşam.
"Ne diyorsun aslan açık konuş," dedi Kılıç. Bigboy oğlanım benim be! Yine de kendimi toparlayıp Eren'e baktım.
Sakin olmalıydım, çaktırmamalıydım. "Kotumanım," dedim heyecanla. Aynen, kotumanım, evet Elfida, baya sakinsin.
"Ohoo, Elfi kelimeleri karıştırdığına göre kesin bir şey var," dedi Aybars sırıtarak. Ona ters ters bakıp önüme döndüm.
Eren bana bakıp güldü, sanki yok daha ne münasebetler diyen bendim. Benden aşağı kalır yanı yoktu yani.
"Anlatayım komutanım," dedi Eren önüne dönerek. Ciddileşti. "Ama silahınızı belinizden uzaklaştırın çünkü her an birisini vurabilirsiniz."
Akgün komutanım daha da çattı kaşlarını. Eren bilerek yapıyordu, daha da sinirlensin diye. Ağzına keleş sokacaktım, ağzına.
Ben Eren'e yapacağım işkenceleri düşünürken o çoktan ötmeye başlamıştı. "Komutanım ben şimdi hastanedeyken," dedi elini beline atarak. Dedikoducu teyze gibi durduğundan haber var mıydı acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
General Fiction"Öyle güzel gülüyorsun, aşık olmaktan başka seçenek mi kalır insana?" -- Kitap kapağı: @goguskafesiboslugu-