2

366 37 11
                                    

Jungkook's pov:

გუშინ მთელი დღე როგოეც კი თავისუფალ დროს გამოვნახავდი მაშინვე ჯიმინის ინსტაკრამზე შევბოდიალდებოდი და მის ფოტოებს ვათვალიერებდი.

park_jimin

372 like park_jimin_ just me💜😊

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

372 like
park_jimin_ just me💜😊

საყვარელია იმაზე საყვარელი ვიდრე ნებისმიერი სხვა გოგონა ბევრი ფოლოვერიც არ ჰყავს სულ სადღაც 700 ადამიანი აფოლოვებს და თავადაც  ბევრი არავინ არ დაუფოლოვებია სულ რაღაც 87 დაფოლოვებული ადამიანი.

ვერ ვისვენებ მაინტერესებს იქნებ ვინმე მოსწონს? ან იქნებ ჰეტეროა ესეც არ ვიცი ჯიმინთან მხოლოდ საქმეებზე ვლაპარაკობ ხანდახან თუ ჩამოვარდება ჩვენს შორის მეგობრული ლაპარაკი მე კი სიტყვა "მეგობარი" საერთოდ არ მეხატება გულში ჯიმინის მიმართებაში, ის ბოლოს და ბოლოს ჩემი მდივანია უკვე სამი წელია, ხანდახან ერთად ვსადილობთ რადგან მიზეზად "მარტო სადილი არ მიყვარს" მომყავს არ ვიცი ეს როდის დაიწყო ალბათ მაშინ როცა გასაუბრებაზე პირველად ვნახე, ის ისეთი საყვარელი იყო, ახალბედა და დაბნეული, უნივერსიტეტი ახალი დამთავრებული ჰქონდა, გულში მაშინვე ჩამივარდა როგორც კი მითხრა რომ ყველაფერს იზამდა იმისთვის რომ ჩემთვის სათანადო მდივნობა გაეწია, ბიჭს აქამდე ისე ძლიერ არასდროს მივუზიდვივარ როგორხ მან მიმიზიდა.

უცნაურ ექაუნთს მოვკარი თვალი, ეს ბიჭის რაღაც სექსუალური ფოტოები იყო სხვადასხვა გოგოს ტანსაცმელში, არ აჩენდა სახეს მაგრამ სხეულს ამარიაჟებდა, რაღაცნაირად გამიხარდა და შემშურდა ამ ბიჭის იქნებ გეია? ბი? ან ჰეტერო და უბრალოდ ნაცნობია?

დავუყევი ყველა მის ფოლოვერს უცნაურია, ამ 87 ადამიანიდან 30თი მაინც იქნებოდა lgbtq+ს მხარდამჭერი ან ოფიციალური გვერდები, სიხარულმა ერთიანად დამიარა ტანში, იქნებ მართლა გეია?

იმ ბიჭის გვერძზე შევედი მაინტერესებდა ის მისი ტიპი იყო თუ არა, მაინტერესებ იქნებ ტოპია? მაგრამ ტოპობისთვის ის ძელზედ პატარა და საყვარელია, ფოტოების თვალიერებას ყველაზე ძველიდან ამოვუყევი, გვერძზე ფოტო ყოველ დღე იდებოდა, ყველაზე ძველი 2 წლის წინდელი ფოტო იყო, ერთმა ფოტომ მიიქცია ჩემი ყურადღება ყელსაბამი რომელიც მას ეკეთა, ეს ყელსაბამი მე ვაჩუქე ჯიმინს შარშან მის დაბადების დღეზე საჩუქრათ, ნუთუ ის იყო? თვალებს ვერ ვუჯერებდი, ასიანი ვიცოდი რომ ასეთი ყელსაბამი მეორე არ არსებობდა, რადგან დიზაინი თავად შევქმენი ხოლო დამზადებით ჩემმა მეგობრის ფელიქსის შეყვარებულმა ჰიუნჯინმა დამიმზადა ის სპეციალურათ ჯიმინისთვის.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

ესეც მეორე თავი დღეს🤍🌼🤍...

ორი თავი მხოლოდ დღეს ავტვირთე რადგან ამ ფიკის ატვირთვა ახალი დაწყებული მაქვს🌼🤍...

სიყვარულით კიმ სანი💜🌼🤍...

Døūblê Ãçcøûñt {Instagram} {დასრულებული}Where stories live. Discover now