20

289 26 9
                                    

Just•°jinie°•

Just•°jinie°•

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

63 527 like

Just•°jinie°•_ რთულია როცა ვიღაც გიყვარს და ის შენსკენ ნაბიჯს არ დგამს ლოდინი კი მოსაბეზრებელი ხდება😞...

Comments:

_woozi_ უბრალოდ დრო მიეცი ჰიონ ის აუცილებლად მოვა შენთან და გეტყვის რომ უყვარხარ...

Just•°jinie°• replies to _woozi_ ვიცი მაგრამ უკვე დავიღალე მინდა რომ ჩავეხუტო და ვაკოცო მაგრამ მე ეს არ შემიძლია...

kim_tae..tae.._ ჰიოოონ გეხვეწები უარი არ თქვა მასზე რააა...

Just•°jinie°• replies to kim_tae..tae.._ არც ვაპირებ თე მაგრამ უკვე ისე ძალიან მინდა მისი მერქვას მაგრამ სამწუხაროთ არ მქვია

park_jimin_ ჯინიიი ჩვენ გვესმის შენი ყოველთვის შენს გვერდით ვიქნებით ჰიონ ხომ ასეა ბიჭებო @kim_tae..tae.. @_woozi_?

kim_tae..tae.._ რათქმაუნდა ჩვენ შენთან ვართ💜...

_woozi_ ასეა ჯინ ჰიონ არ დანებდე და ის შენი იქნება🤎...

Namjun's pov:
საბუთებს ვათვალიერებდი როცა ინსტაგრამიდან მესიჯი მომივიდა ჯინმა ახალი პოსტი დადო...

გული მისი პოსტის ქვეშ დატოვებულმა სიტყვებმა და ბიჭების კომენტარებმა მატკინეს...

ვიცოდი რომ ჯინი ჩემს მიმართ გულგრილი არ იყო და მასაც ქონდა სიმპათიები ჩემს მიმართ ისევე როგორც მე მის მიმართ მაგრამ არ ველოდი თუ მასაც ვუყვარდი.

გადავწყვიტე აქვე და ახლავე მეთქვა მისთვის ყველაფერი, მაგიდაზე მდგომ ტელეფონზე ღილაკს დავაწკაპე და ჯინს დავუძახე...

-გისმენ ნამჯუნ.

-ჯინ სასწრაფოთ ჩემს კაბინეტში შემოდი.

-კაარგით...

ვიგრძენი ხმა აუკანკალდა სავარძელიდან წამოვდექი მაგიდას მოვუარე და წინიდან ხელებით დავეყრდენი ისე რომ შემოსასვლელ კარებს ვუყურებდი.

დავინახე როგორ ჩამოიწია სახელური და შიგნით ჯინი შემოვიდა თავი დამიხარა და ჩემგან ორ მეტრში გაჩერდა.

-რამე მოხდა ნამჯუნ, მკითხა მან აკანკალებული ხმით მეც აღარ დავაყოვნე ის ფაქტი რომ რაღაც მოხდა და ვუთხარი.

-კი ჯინ მოხდა თან ყველაზე დიდი რამ ჩემს არა ჩვენს მთელ ცხოვრბაში...

-ახალი კონტრაქტი?...

მკითხა მან მე კი უარყოფის ნიშნათ თავი გავაქნიე...

-არა აი ეს მოხდა...

მე მაგიდას მოშორდი და მასთან ყველაზე ახლოს მივედი რაც კი შემეძლო მისი ლოყები ხელის მტევნებში მოვიქციე და იმ მოპუტკუნებულ ტუჩებში რომელიც მუდამ საკოცნელად მიწვევდა, მშიერი მგელივით დავეძგერე...

თავიდან არ მყვებოდა მაგრამ შემდეგ კოცნაში ისიც ამყვა არ ვიცი ეს რამდენ ხანს გაგრძელდა მაგრამ კოცნა უჰაერობამ შეგვაწყვეტინა.

-მიყვარხარ კიმ სოკჯინ, სიგიჟემდე მიყვარხარ და არ ვაპირებ შენი ხელიდან გაშვებას.

-მეც...მეც მიყვარხარ ნამჯუნ თანაც ძალიან მიყვარხარ...

-ჯინ იქნები ჩემი შეყვარებული?...

-მაგ კითხვას თქმა უნდა? რათქმაუნდა სულელო ვიქნები.

და კიდევ ერთი სიყვარულით სავსე კოცნა მაჩუქა მისი ბუთქუნა ტუჩებით...

_-_-_-_-_-_-_-_-_

მაპატიეთ მოკლე თავებისთვის💜💜...

სიყვარულით კიმ სანნი 💜💜💜...

Døūblê Ãçcøûñt {Instagram} {დასრულებული}Where stories live. Discover now