მე ვიფიქრე და გადავწყვიტე რომ ჯიმინისთვის დრო უნდა მიმეცა, მინდა რომ მისი გრძნობებიც ძლიერი იყოს ჩემს მიმართ, მინდა ვიგრძნო რომ მასაც ვაინტერესებ.
ორ თვეში ძალიან მნიშვნელოვანი დღეა ჩვენი კომპანიის დაარსების 8 წლის თავია, ამ წლებში რაც კომპანია დაარსდა ჩვენ ისეთი დიდი და წარმატებული თამაშები შექმნა შევძელით რომ ჩვენმა კომპანიამ უამრავი ჯილდო აიღო და არაერთ წარმატებას მიაღწია. ამ სამი წლის განმრავლობაში ჯიმინი კი მუდამ ჩემს გვერდით იყო მინდა ამ დღეს ავუხსნა სიყვარული და სამუდამოდ ჩემი გავხადო.
ვერ ვისვენებ მინდა უბრალოთ მივიდე და ვუთხრა რომ მიყვარს მაგრამ გარისკვად ღირს? იქნებ ღირდეს? ან არა? დაველოდები და მერე გავრისკავ, იქნებ ვკითხო რას გრძნობს ჩემს მიმართ? არა ამას თუ ვიზამ გაგიჟდება.
იქნებ მართლა გავაგიჟო? არა მოდი საღამოს დაველოდები და რამეს მოვიფიქრებ.
daddy_jk
პატარავ ეს ფოტო ახლა სამსახურში გადაიღე?sexy.m.i.n_m.i.n
კი რა იყო მამიკო კიდევ ერთხელ ხომ არ გავღვიძე შენი ბიჭი?daddy_jk
ოჰჰჰ როგორი გარყვნილი და საკუთარ თავში დარწმუნებული ხარ პატარავ.ჟალუზებიდან გავიხედე და დავინახე ჯიმინი ტანსაცმელს ისწორებდა ხელზე კი ჩემი პერანგი ეკიდა.
თავში ერთმა იდეამ დამიარა, ტელეფონზე ღილაკს დავაჭირე და ჯიმინს დავუძახე...
-გისმენ ჯონგუკ, რამე ხომ არ გჭირდება.
ჩამეღიმა როგორც ჩანს ჩემი სიტყვები მისთვის მნიშვნელოვანია რადგან თქვენობით აღარ მომმართავს.
-ჩემთან შენოდი.
-ახლავე.
-ჯიმინ შეგიძლია რომ ჩემთვის ცივი კაპუჩინო ამომიტანო კაფეტერიიდან?.
ვუთხარი უკვე ჩემს კაბინეტეი შემოსულ ჯიმინს.
-კარგი ახლავე.
YOU ARE READING
Døūblê Ãçcøûñt {Instagram} {დასრულებული}
Roman d'amourუფროსი და უფროსის მდივანი რომელსაც საიდუმლო ექაუნთი აქვს ინსტაგრამზე რომლის შესახებაც მხოლოდ მისმა ოთხმა მეგობრებმა იცის.