Jimin's pov:
ჩემთვის მშვიდად ვიჯექი მაგიდასთან და ჯინის დატოვებული საჭმლით ვილუკმებიდი, ჯინი ისევ ნამჯუნთან ერთად წავიდა სავახშმოთ, თეჰიონი კი ვიღაც მეგობართან წავიდა, მგონი ვხვდები ვინცაა ეს ვიღაც მეგობარი მაგრამ ეს იდიოტი უცხოპლანეტელი არაფერს არ მეუბნება, არადა დარწმუნებული ვარ მასსა და ჯონ ჰოსოკს შორის რაღაც ხდება, დიდი ალბათობით დღესაც არ იქნება სახლში და მის ეგრეთწოდებულ "მეგობართან" დარჩება.
ტელეფონი გვერდით მედო როცა აწკაპუნდა, ეკრანს დავხედე და დავინახე მესიჯო თვით ჯონ ჯონგუკისგან, მეგონა მან ჩემს პირველ ექაუნთზე მომწერა მაგრამ როცა ინსტაგრამის აპლიკაცია გავხსენი და მივხვდი რომ მას ჩემს პირველ კი არა მეორე ექაუნთზე ქონდა მოწერილი სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით საჭმელი რომელიც პირში მქონდა ხველებისგან გადმოვაფურთხე რადგან მე ის სრული ამ სიტყვების მნიშვნელობით შოკისგან გადამცდა.
daddy_jk
ჰეი როგორ ხარ ლამაზმანო?
მე საკუთარ თვალებს არ ვუჯერებდი, მეგონა მეჩვენებოდა, ან სიზმარი იყო, ან თუნდაც ინსტაგრამმა აურია, გადავწყვიტე მეც პასუხი გამეცა მისი დასმული კითხვისთვის.
sexy.m.i.n_m.i.n
კარგად შენ როგორ ხარ?daddy_jk
ყველა ვინც გწერს ასე მალე პასუხობ?რატომღაც მის მონაწერში სიბრაზე იგრძნობოდა, ან მე მეჩვენებოდა ეს ასე.
sexy.m.i.n_m.i.n
სხვათაშორის პირველი ხარ ვის მესიჯსაც მე ამ ექაუნთზე ვუპასუხე.daddy_jk
მიხარია თუ მართლაც მე ვარ პირველი ვის შეტყობინებას "ამ ექაუნთიდან" უპასუხე ასევე შენი მონაწერიდან გავიგე რომ მეორე ექაუნთიც გქონია.ღმერთო რამხელა ენა მაქვს ენა კი არა ეს პატარა და მსუქანი თითებია რომ მაქვს დასატეხი.
sexy.m.i.n_m.i.n
კარგი როგორ მოხდა რომ მსოფლიოში ცნობილმა ბიზნესმენა ჯონ ჯონგუკმა ჩემთან მოწერა გადაწყვიტა? თუ ის ბევრ მსგავს ჩემნაირ ადამიანს სწერს?...მართლა დამაინტერესა ნუთუ ისიც სხვებისნაირი ნაძირალა და ახვარი იქნებიდა? არ მინდოდა მასზე იმედები გამცრუებოდა მერე ვეღარ შევხედავდი იმ თვალით როგორც ადრე ვუყურებდი.
daddy_jk
არა უბრალოდ ჩემი მდივნის დაფოლოვებულ ადამიანებში ვნახე შენი ექაუნთი და გამიკვირდა ჯიმინს მსგავსი ვიღაც რომ ჰყავდა დაფოლოვებული მერე შენს გვერძზე გადმოვედი და მივხვდი რატომაც დაგაფოლოვა მან შენ.აი აქ კი სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით დამეძრა მან თუ რაღაც მოწვა.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
ესეც კიდევ ერთი პაწაწუნა თავი💜💜...
სიყვარულით კიმ სანი💜💜💜🤍🌼...
YOU ARE READING
Døūblê Ãçcøûñt {Instagram} {დასრულებული}
Romanceუფროსი და უფროსის მდივანი რომელსაც საიდუმლო ექაუნთი აქვს ინსტაგრამზე რომლის შესახებაც მხოლოდ მისმა ოთხმა მეგობრებმა იცის.