8

315 36 14
                                    

daddy_jk
ტკბილო? და ეს როგორ უნდა გავაკეთო ლამაზმანო?

მიდი ცოტას წაგეთამაშები ჯონ ჯონგუკ ვნახოთ რამდენად გახსნილი შეიძლება იყოთ თქვენთვის უცნობ ადამიანთან მითუმეტეს კაცთან.

sexy.m.i.n_m.i.n
შენი ყველაზე სექსუალური ფოტო ჩამიგდე რაც კი შენს გალერაში მოიძებნება.

daddy_jk
ოჰჰ ძალიან მომთხოვნი ხარ მაგრამ არაუშავს შეგისრულებ ამ თხოვნას რადგან ძალიან მომწონხარ.

sexy.m.i.n_m.i.n
ველოდები ჯონგუკ... ველოდები...

რატომღაც ნახევარი საათის გასვლის შემდეგ მეგონა რომ ის ფოტოს ჩამიგდებდა მაგრამ ასე არ მოხდა იმედები ცოტა არ იყოს გამიცრუვდა ჯონ ჯონგუკ, მეგონა მართლა ჩამიგდებდი შენს რამე სექსუალურ ფოტოს...

ჩემი საყვარელი პიჟამოები ჩავიცვი და ლოგინში კარგად მოვკალათდი ყავის ჭიქა რომლიდანაც ორთქლი ამოდიოდა გვერდით დავდგი პატარა მაგიდაზე რომელიც ლოგინის გვერდით მედგა.

ტელეფონი რომელიც იქვე ეგდო უცბათ განათდა და მესიჯის მოსვლა მაცნო...

დავხედე და რას ვხედავ

daddy_jk send you a picture...

daddy_jk

daddy_jkმაპატიე ცოტა დიდი დრო დამჭირდა რადგან მსგავსი ფოტოები როგორიც შენ მთხოვე ჩემს გალერეაში არ მოიძებნება ამიტომაც შხაპი მივიღე და შენთვის სრულებით პირველად გადავიღე მსგავსი ფოტო

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

daddy_jk
მაპატიე ცოტა დიდი დრო დამჭირდა რადგან მსგავსი ფოტოები როგორიც შენ მთხოვე ჩემს გალერეაში არ მოიძებნება ამიტომაც შხაპი მივიღე და შენთვის სრულებით პირველად გადავიღე მსგავსი ფოტო.

ჯანდაბა ის მართლაც ძალიან სექსუალურია ვიცოდი რომ ვარჯიშობდა მაგრამ არ მეგონა რომ ამდენად სექსუალური იქნებოდა აბანოს პირსახოცში...

ჩემდა უნებურად სტვენა დავიწყე საკუთარმა თავმა ძალიან გამაკვირვა...

sexy.m.i.n_m.i.n
ვაუ მართლა ძალიან ლამაზი და სექსუალური სხეული გაქვს ჯონგუკ.

daddy_jk
მადლობა მაგრამ თუ შეიძლება შენი პირობა შეასრულე ნუთუ ლამაზმანო არ მეტყვი შენს სახელს?.

აუფ სად ჩავისვარე იქნებ ჩემი ნიქნეიმი ვუთხრა რომელსაც ჯინი მეძახის? კარგი აზრია ასე მოვიქცევი.

sexy.m.i.n_m.i.n
მინი შეგიძლია მინი დამიძახო...

daddy_jk
კარგი მინი, მეც მაქვს შენთან თხოვნა, შეგიძლია შენი ისეთი ფოტო ჩამიგდო რომელიც შენს ფეიჯზე არ გიდევს?...

Seen just now...

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

ესეც კიდევ ერთი ახალი თავი🌼🤍🌼...

მადლობა რომ კითხულობთ💜🌼💜...

სიყვარულით კიმ სანნი🌼🤍🌼...

Døūblê Ãçcøûñt {Instagram} {დასრულებული}Where stories live. Discover now